G: mitä joululahjaksi hoitolapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pph"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän tyttö on saanut hoitotädiltään ainakin joululeivän leivinliinassa, heijastinliivin omalla nimipainatuksellaan, hammasharjan ja lastenshampoon ja pesukukan. Kaikki on olleet hurjan kivoja ja iloisesti yllättäviä. Mun mielestä noi itse neulotut jutut on jo aika isoja juttuja, tarviiko enää muuta? Ootpas ollut ahkera :)

Oho! Minusta tuo jo itsessään olisi ihana lahja! Korkeintaan joku pieni joulusuklaa, esim. suklaapukki lisäksi. Jos vanhemmat eivät tuo mitään sinulle päin, tuntevat itsensä pian vaivautuneeksi.

Ihanat lahjat ole ap lapsille keksinyt :)
Mä en ostaisi missään nimessä mitään karkkia, kun moni vanhempi ei nykyään halua niitä lapsilleen syötettävän mutta joku pikkuinen kiva juttu juuri lasta varten kuten esimerkiksi sellainen pikku kirjanen jota joku jo ehdottikin, vähän lapsen iän mukaan tietysti :)

Jos olet itse sukat kutonut niin tottakai ne riittävät =) Itselläni ei taito eikä aika riitä tuohon. Eli olen ostanut jotain pientä joka vuosi: pienen kirjan, palapelin, sukat, käsipyyhkeen... Sitten teen vielä joulupussit eli jotain hyvää jouluiseen pussiin ja vaikka lapsen nimellä koristeltu pipari =) saan itsekin lahjoja, joten on kiva antaa niitä myös lapsille.

EI MITÄÄN, ei edes niitä lapasia!

pliis, pliis, pliis, mä en keksi, ehdi enkä halua lahjoa hoitajia, ja jäisin kaameaan kiitollisuudenvelkaan!

No mun lapset ei oo enää hoidossa, mutta ent. hoitajalla oli monia ruokarajoitteita ja kukaan järkevä ihminenhän ei vie mitään koriste- ja "lahjatavaroita" (eli turhaa roinaa) toiselle aikuiselle ja mistä muka voi tietää mistä toinen tykkää? mä saan ainakin järjestään älyttömiä tavaroita, oikein tosi ystävät ymmärtävät tuoda kukkia, viiniä tai suklaata. (em hoitajalle ei voinut viedä mitään noista)

Yhteistyössä