Mitä lahjaksi hoitolapsille ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo siis joku ikään sopiva kirja minustakin on kiva :) Tosin en mä nyt ihan noin sanois, että palapelit häviää ja lelut menee rikki, varmaan sellaisessa taloudessa ei kirjastakaan jää mitään käteen :D .whistle: Voihan nekin repiä. Mutta jos nyt ei sellaista ajattele, kirja muuten vaan on niin hyvä lahja koska useimpia lapsia kiinnostaa ne ja pitkään. Mutta yhtä hyvä on joku peli myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo siis joku ikään sopiva kirja minustakin on kiva :) Tosin en mä nyt ihan noin sanois, että palapelit häviää ja lelut menee rikki, varmaan sellaisessa taloudessa ei kirjastakaan jää mitään käteen :D .whistle: Voihan nekin repiä. Mutta jos nyt ei sellaista ajattele, kirja muuten vaan on niin hyvä lahja koska useimpia lapsia kiinnostaa ne ja pitkään. Mutta yhtä hyvä on joku peli myös.

Niin ja usein omat kirjat jää jopa omille lapsille luettaviksi. Palapelit ja muut sellaiset ei niin kauaa kestä, sitä mä tarkoitin. Jos vielä laittaa etuaukeamalle omistuskirjoituksen ja vaikka jonkun kivan runon, niin se voi lämmittää vuosienkin päästä aikuiseksi kasvaavan lapsen mieltä :)

Minä olen ostanut lapsille esim: kivat joulukoristeet, hiusjuttuja ( tytölle) pikku auto, kirja, palapeli, siinä jotain mitä tuli mieleen. Tälle joululle pitäis vielä jotain pientä pakettia lapsille keksiä :) Saatteko te muuten lapsilta sitten pakettia joulun alla tai esim, joulukukkaa??
Minä aina tosiaan laitan pikku paketit mutta koskaan en saa lapsilta mitään.... No pääasia että minusta on kiva antaa joulunalla ja synttäritkin muistan.

Alkuperäinen kirjoittaja yx pph:
Minä olen ostanut lapsille esim: kivat joulukoristeet, hiusjuttuja ( tytölle) pikku auto, kirja, palapeli, siinä jotain mitä tuli mieleen. Tälle joululle pitäis vielä jotain pientä pakettia lapsille keksiä :) Saatteko te muuten lapsilta sitten pakettia joulun alla tai esim, joulukukkaa??
Minä aina tosiaan laitan pikku paketit mutta koskaan en saa lapsilta mitään.... No pääasia että minusta on kiva antaa joulunalla ja synttäritkin muistan.

me veimme just jonkun kukan tai jotain jouluista syötävää lastemme hoitajalle

Kun minä olin pph. niin tein lapsille joulupussukat samaan tyyliin kuin päiväkodissa ja koulussakin saa :)
Pipareita, omena, mandariini, rusinoita, laku...
Tonttu ne oli säkissään jättänyt pihakuusen alle mistä lasten kanssa käytiin etsimässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja yx pph:

Toiset tuo jotain ja toiset ei eli riippuu vanhemmista.Meillä on aina pikku joulut ja glögit sitten vanhemmille kun hakevat ja niissä pikkujouluissa olen aina antanut lapsille semmoiset pienet pussukat joissa jotain pientä ollut,yleensä itse tekemää,tänä vuonna en taida keretä mitään tehdä :/

Neulon itse jokaiselle lapaset ja sukat, niistä kun näkyy olevan aina puute. Joskus myös muumimuki on täältä lähtenyt pakettiin. En ole paljon krääsää harrastanut, sitä kun tuntuu olevan niin paljoin muutenkin. Eikä ole tainnut olla yhtään lasta näiden vuosien aikana joka ei olisi muistanut minua jouluna.

Minusta jonkun ehdottama joulupussi kuulostaa kivalta. Tulee ihan omat lapsuusmuistot mieleen. Kyläkoulun talkkarin rouva teki meille aina pullapojat, sit oli omena ja yksi budapest. Aah.