Mitä lahjaksi Englannissa asuvalle ystävälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuvitus loppuu kesken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielikuvitus loppuu kesken

Vieras
Pieni pulma, keksisitteköhän jotain kivaa :) Mun lapsuudenystävä asuu jo ties kuinka monetta vuotta suuressa kaupungissa Englannissa. Oon saanut häneltä ajoittain esim. joululahjoja, lähinnä pieniä kauniita sisustusesineitä. Oon miettinyt pääni puhki mitä ihanaa (ja lentokoneessa helposti kulkevaa) voisin antaa hänelle lahjaksi silloin harvoin kun nähdään (usein joulun tai sattumoisin jomman kumman synttäreiden aikoihin). Kohta nähdään taas... Hän on mun "vanhin" ystävä, on tunnettu 5-vuotiaista saakka, ja tahtoisin kovasti antaa jotain kaunista & kätevää.

Mitä täältä voisi saada mitä hän ei ole Englannista jo voinut hankkia? :-/

Alkuperäinen kirjoittaja jänö:
Omat tuttavani Britanniassa kaipaavat aina suomalaista jälkiuunileipää ja Fazerin sinistä. Salmiakkikin maistuu. Samoin suomalaiset aikakauslehdet ovat kiinnostaneet.

Nuo ruokaideat ym. olisivat hyvä juttu esim. postissa lähetettäviksi, mutta kun me nähdään yleensä (tälläkin kertaa) täällä Suomessa kun hän lomailee täällä - ja on varmaan jo syönyt itsensä täyteen ruisleipää ja suklaata asuessaan perheensä luona vierailun ajan, samoin kuin ehtinyt lukea lehdet ym. Tahtoisin löytää jotain kivaa kotiinvietävää, josta olisi hänelle iloa vielä Englannissakin. Ja jotain pysyvää... Ruoka ja aikakauslehdet on niin nopeasti "käytetty".

Kiitos kuitenkin vastauksista. :)

Muita ideoita...?

Kiitos! Taito Shop vaikuttaa lupaavalta! Sinne siis. :)

Toki tähän ketjuun voi laittaa lisää ideoita vastaisen varalle, ja varmaan joillain muillakin on joskus tämä sama ongelma...

Yhteistyössä