Mitä lahjaksi 8-vuotiaalle tytölle ? Hintaa saisi olla vain noin 20 euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miu"

Vieras
Moi

Nyt on niin etten kehtaa tytön äidiltä suoraan kysyä, koska toiveet ovat aina hyvin kalliita.
Mulla on 5 kummilasta, omat ja suku lahjottavana joten sinkkuäidin lompsasta ei paljon kummilapsille irtoa.
Mutta jotain kivaa jos joku keksis ehdottaa, kiitos !!

Lautapeli
Sellainen tarrakirja, jossa saa tehdä omia huoneita (kirjakaupat ja BR-leluissa oon ainakin nähnyt, maksaa n. 10€) sarjan nimi tais olla Sweet Home
Risto Räppääjä ja Viileä Venla leffa
Smurffit leffa
Angry Birds pehmolelu
Helmiä, joista saa ite tehtyä omanlaisia koruja
Kunnaksen kirja
Tatu ja Patu-kirja
Risto Räppääjä kirja
Joku ihanan tuoksuinen shampoo, suihkusaippua ja pesusieni (Body Shopissa on ihania)
Yöpuku
Pehmolelu

Nää on sellaisia, joista meidän 8-v neiti kyllä tulis tosi iloiseksi! :)

[QUOTE="JAA";27568031]Mua kans nyppii että kummeilta kehdataan aina pyytää järkyn hintaisia lahjoja. En osta joululahjaksi 30 arvokkaampaa.[/QUOTE]

Oon ihan samaa mieltä! Tuntuu siltä, että osa pitää kummeja vaan lahja-automaatteina. Meillä ei onneksi niin ole, aina kummilapset toivoo kohtuuhintaisia lahjoja, mutta tiedän näitä kyllä. Mä löydän usein aleista jokaiselle kummilapselle mieleisen lahjan, joka ei maksa kun 20€. Aina ovat olleet tosi tyytyväisiä saamiinsa lahjoihin! :)
Omien lasteni en anna toivoa yli 20€ maksavia lahjoja kummeilta, koska silläkin hintaa löytyy kaikkea tosi kivaa! Kummien tehtävä on mun mielestä ihan joku muu, kun ostella lahjoja. Meidän yksi lapsista sai toivoa kummeiltaan mitä vaan, hinnalla ei kuulemma ollut väliä! Hän toivoi omaa suihkusaippuaa ja dödöä. :) Ihan varmasti kummilasta pystyy ilahduttamaan jollain edullisellakin lahjalla!

[QUOTE="Vieras";27568069]Lautapeli
Sellainen tarrakirja, jossa saa tehdä omia huoneita (kirjakaupat ja BR-leluissa oon ainakin nähnyt, maksaa n. 10€) sarjan nimi tais olla Sweet Home
Smurffit leffa
Angry Birds pehmolelu
Helmiä, joista saa ite tehtyä omanlaisia koruja
Kunnaksen kirja
Tatu ja Patu-kirja
Risto Räppääjä kirja
Joku ihanan tuoksuinen shampoo, suihkusaippua ja pesusieni (Body Shopissa on ihania)
Yöpuku
Pehmolelu

Nää on sellaisia, joista meidän 8-v neiti kyllä tulis tosi iloiseksi! :)[/QUOTE]

Olipa tässä ihania, kiitos kovasti .

[QUOTE="Vieras";27568069]
Smurffit leffa
Kunnaksen kirja
Tatu ja Patu-kirja
Risto Räppääjä kirja
[/QUOTE]

Mun mielestä nää on aika lapsellisia 8-vuotiaalle. Tietty lapsia on erilaisia, mutta itse luin ton ikäisenä Viisikoita, heppakirjoja ym. Oon ostanut mun 4-vuotiaalle noita Tatu ja Patu -kirjoja.

Miten olisi nomination tai vastaava keräiltävä rannekoru? Saisi suht halvalla ja sitä voisi aina jatkaa uusilla paloilla. Niitähän on sellaisia eri mallisiakin, joihin kerätään riippuvia "maskotteja".

[QUOTE="hmmm";27568165]Mun mielestä nää on aika lapsellisia 8-vuotiaalle. Tietty lapsia on erilaisia, mutta itse luin ton ikäisenä Viisikoita, heppakirjoja ym. Oon ostanut mun 4-vuotiaalle noita Tatu ja Patu -kirjoja.[/QUOTE]

Meillä 10-v. poika tykkää lukea Risto Räppääjä kirjoja, eikä kyllä ole mitenkään lapsellinen...

[QUOTE="hmmm";27568165]Mun mielestä nää on aika lapsellisia 8-vuotiaalle. Tietty lapsia on erilaisia, mutta itse luin ton ikäisenä Viisikoita, heppakirjoja ym. Oon ostanut mun 4-vuotiaalle noita Tatu ja Patu -kirjoja.[/QUOTE]

Meidän tyttö luki noista 8 vuotiaana Risto Räppääjiä, Mauri Kunnakset ja Tatut ja Patut oli jo liian lapsellisia. Ella kirjat oli suuria suosikkeja Risto Räppääjien lisäksi. Viisikoista ja heppakirjoista ei välitä, mutta Prinsessa sarja kiinnostaa, samaten Neropatin päiväkirjat. Mutta riippuu kyllä paljon lapsesta ja hänen lukutaidostaan. Meillä taas 8 v poika lukee mielellään Kunnaksia ja Tatua ja Patua.

Riippuu niin lapsista!! Mä en halua näyttää mitään esim. Smurffeja vielä 4-vuotiaalle. Tatu ja Patu-kirjat on sellaisia, mitä tykkää lukea meillä vielä isommatkin, kun niissä niin hauskoja juttuja. Mutta nää on niin lapsikohtaisia!

Mutta kuitenkin. Tiiän että kummi on iiiihan eri asia kun koulukummi, mutta tässä on mieluinen ja halpa lahja, jonka ostin 8-v koulukummi tytölle synttärilahjaksi: Pöllö kirjekuorisetti(sisältyi siis kirjekuoria ja kirjepaperia pöllö teemoilla), värikkäitä hiuspinnejä ja glitter-pompula paketti, tää lahja oli tosi mieluinen tuolle tytölle ainakin, ois voinut varmaan olla tarrojakin mukana :)