Mitä lahjaksi 40-v miehelle?

Lilii lisänimetön

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
30 970
-26
36
Helsinki
Ei mitään superhienoa lahjaa haussa. Joku 20-50 e juttu... Mikä ihme voisi olla hyvä? Synttärisankari ei harrasta juuri mitään, tykkää tietokoneista ja 80-luvun musiikista :xmas:

Lahja voisi olla ennemmin pieni ja hauska kuin iso ja pömpöösi.

Hai-saappaat voisi ollakin ihan hauska juttu :D
En usko että Reinot iskee, nuoremmille ne on "trendikkäät", mutta 40v (ainakaan tämä henkilö ) ei osaa nähdä niitä hassuina.

Itse mietin jos saisi jonkun kasaribändipaidan jostakin... Kissiä tai Rushia tai mitä se nyt silloin kuuntelikaan.

Hyvä keittiöveitsi, pullo aitoa shamppanjaa(on aina kaikkien mieleen!), lahjakortti ravintolaan, lahjakortti hierojalle, divarista joku lehti, joka on sankarin syntymäkuukaudelta, herkkukori(teemana vaikka juustot), iso sikari, lehtitilaus vuodeksi, kipukoukku, itse tehdyt villasukat, taskumatti, partavesi tai vaikka 40 pulloa erilaisia oluita.

Alkuperäinen kirjoittaja yks vierailija:
Hyvä keittiöveitsi, pullo aitoa shamppanjaa(on aina kaikkien mieleen!), lahjakortti ravintolaan, lahjakortti hierojalle, divarista joku lehti, joka on sankarin syntymäkuukaudelta, herkkukori(teemana vaikka juustot), iso sikari, lehtitilaus vuodeksi, kipukoukku, itse tehdyt villasukat, taskumatti, partavesi tai vaikka 40 pulloa erilaisia oluita.

Mies sai aikoinaan omatekoisen joulukalenterin,just korillisen olutta jokainen eri merkkiä.Oli hauska ja nähty vaivaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reinot on kyllä erittäin hyvä lahja 40 vuotiaalle :) Tai saunahattu jonka sisällä on kossupullo!

Ei kyllä ollenkaan tälle tyypille :D

Ja meidän isäntä heitti juuri Reinonsa pois, koska ne haisivat niin pahalta (siis uusina) ja ikää on 39 vee... Joten ei toisia Reinoja tännekään kiitos. Tuo voisi tykätä lahjakortista vaikka Tilt-pelikauppaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
TV-peli! Vaikka PacMan.

Tää kuulostaa hyvältä, kannatan. Tai sitten tietty tohon kasarimusiikkiin liittyvä joku juttu. Tykkääkö se itse laulaa ja oisko niillä pleikkari tai xbox? Siihen singstar-tyyppinen peli. Ellei sillä sit tietty ole jo kaikkea kasarimusaa.

Tai sit ihan vaan keräät itse cd:lle tai mp3:lle musiikkia tolta ajalta ja lisäksi ehkä viinipullo tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Hai-saappaat voisi ollakin ihan hauska juttu :D
En usko että Reinot iskee, nuoremmille ne on "trendikkäät", mutta 40v (ainakaan tämä henkilö ) ei osaa nähdä niitä hassuina.
.

Minun 40 v miehelläni on molemmat. Sai itse asiassa nuo Hait juuri 40 v lahjaksi : )

Yhteistyössä