Mitä lahjaksi 35 v. miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sankarin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sankarin vaimo

Vieras
Paljon ei ole rahaa eli jotain pientä... En haluaisi ostaa perusjuttuja mitä aina ostan: tuoksuja, alushousuja, sukkia, yöasua tms. Oisko kellään uutta ideaa antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Suorat linjat:
Miksi sen pitäisi aitoa shampanjaa olla? Kyllä kuohari ajaa saman asian. Shampanjahan on vain tietyltä alueelta tullutta kuoharia.

Vertailepa joskus, ja tule sitten sanomaan uudelleen!

Vertailtu on. Kumpikaan ei iske mun makuhermoon. Meillä mies tykkäisi ehkä enemmän punaviinipullosta.

Vai metsämiehelle... Mä voisin pistää kans korvan taa, kun on oman metsämiehen 35 kesällä tulossa :D

Hmm... No hirvilippis tarvis aina olla uus, ja liivi kans.. Mut ne on oikeesti kalliita.. Puukkojakin tarvitaan. Mun ukko tais pyytää viimeksi uutta panosvyötä.. Kiikarit on kova sana, mut ne on melkein sit ukon ite ostettava.. Sit vois kerätä vähän enemmän rahaa ja ostaa hyvät eräkengät, ne maksaa paljon...

Joskus kun ei vaan ole rahaa ostaa mitään, niin yksi punainen ruusukin saa miehen herkistymään... "kukkia? Mullekko?" :D

KUKKIA!!! No, se ois ainakin yllätys. :)

Erämiesten kamppeet tosiaan maksaa hunajaa, ostaisin mielellään muttei ole rahaa. Varsinkin GPS ja koiran tutkapanta olisivat mieleen ja tarpeenkin.. Milläs rahalla laitan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
KUKKIA!!! No, se ois ainakin yllätys. :)

Erämiesten kamppeet tosiaan maksaa hunajaa, ostaisin mielellään muttei ole rahaa. Varsinkin GPS ja koiran tutkapanta olisivat mieleen ja tarpeenkin.. Milläs rahalla laitan?

Ei nykyään mitään tutkapantoja käytetä.. reppu se koiralla olla pitää :D Sun pitää vaan saada sukulaiset ja kaverit kimppaan, että saatte hankittua. Tosiasia on, et eka se GPS maksaa sen tonnin ja sit pitää ostaa uus puhelin, josta sitä voi katella... Kaaaallllista..

Sit vielä joku kehtaa sanoa, että hyvähän se teillä on ku saatte joka syksy pakkasen täyteen ILMAISTA????? lihaa.. Just joo.. koirien pitokin maksaa. Saati kaikki vehkeet.. Ja sit on autoilua ees taas.. Puhumattakaan emännän hermot, ku ukko juoksee joka hemmetin viikonloppu siellä metässä.. Ja oikeesti hirvi EI ole kokonaan jotain filettä ja paistia.. Niinku jotku tuntuu luulevan.. ARGH!

Yhteistyössä