Mitä lahjaksi 2-vuotissynttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Omat ideat ovat vähissä - olisiko taaperoiden vanhemmilla vinkkejä, mitä päivänsankari itse tai vanhempansa voisivat toivoa, tai mistä ilahtuisivat? Hirveän kalliiseen lahjaan ei ole varaa.

Eikös vaatteet ole aina tervetulleita? Niitäkin kun saa monen hintaisia. Ja jos on tyttö kyseessä niin kaikki "naiselliset" hömpötykset on tosi IN.. Siis pinnit, hiuslenkit, käsilaukut, "korut" ym. tilpehööri.. :flower:

Olen aikalailla samoilla ajatuksilla kuin Reetta. Käsilaukku on ainakin ollut tuon meidän tytön mieleen, vaikka ikää ei vielä olekaan aivan kahta... Jos budjetti kestää niin laukkuun voisi laittaa noita neiti-tavaroita...

Mörköooppera-cd on aivan loistava. Hauskoja ja hienoja lastenlauluja, joita aikuisenkin on mukava kuunnella. Kannattaa kysyä vaikka Anttilasta, inta kympin kieppeillä. Suosittelen lämpimästi!

Kiitos hyvistä ideoista!

Päädyin tilaamaan Muumi-lehden. Pelit, joita kaupasta löytyy, tuntuvat kaikki olevan yli kolmevuotiaille. Mörköooppera kuulostaa hyvältä. Ja jollei pojan isä olisi turhan konservatiivinen, veisin ilomielin käsilaukun ja lettinauhat. Synttärisankarin isoveli (3-v) on varsinainen harakka - on kokeillut haltioissaan siskoni rannerenkaat, käsilaukut, minun turkoosit korkokenkäni B) Isänsä on silti sitä mieltä, että poikaa kiinnostavat vain autot :laugh: En ole viitsinyt kiusata toteamalla, että vaatesuunnittelija ja drag queen ovat vähintään yhtä kunnioitettavia ammatteja kuin piirimyyjä tai formulakuski...

Toi kuulostaa tosi mukavalta lahjalta!

Hieno valinta ja varmasti tuo iloa koko heidän perheelle.

Luulen että oli hyvä veto ettet tosiaan ostanut tuota ehdottamaani käsilaukkua...hih hih... :laugh:

Meidän neiti täyttää ens viikolla 2 v ja meidän ehdoton lahjaykkönen on Tomi Traktori + aisat !! Isukilla on itsellä 6 traktoria ja muita urakointikoneita joten taitaa neitistäkin tulla traktorifani. Tällä hetkellä kisailevat isoveikan (3 v 7 kk) kumpi saa yhdellä aisallisella tomilla nostaa paaleja..

Toki myös rakastaa legoja joten myös niitä saa lahjaksi ja vaatteita mitä rakastaa niin kuin äitinsäkin.. On itse pukenut jo 1, 6 vuotiaana..

Yhteistyössä