Mitä lahjaksi 13-vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Greippi

Vieras
Pitäisi mennä viikonloppuna miehen veljen tytön synttäreille ja mietin että mitä ihmettä sitä ostaisi lahjaksi. On ihan tavallinen tyttö, harrastaa kuorolaulua eli ei siis mitään liikuntaa tms, johon liittyvää voisi ostaa. Lukee kyllä, mutta aiemmat kirjaostokset ovat menneet pieleen. Mitään leffalippujakaan ei viitisisi antaa, kun leffaan on matkaa 30 km...Ja vaatteet eivät kelpaa, on sen verran kranttu maku. Eli aika hankalaa. Toki vanhemmiltakin voi aina kysyä, mutta olisi kivampi keksiä itse jotain mukavaa.

Vinkkejä, kiitos!

Mulla on just tässä kuussa 13v täyttävä ja nää vois ainaki meillä toimia: Iso meikkipeili, meikkisuteja ja tupsuttimia yms. kosmetiikkaan ja itsenä nyppimiseen kelpaavaa tarviketta :D Lahjakortti kampaamoon, jonku nuroten lehden vuosikerta :D

Minäkin luulen, että joku laadukas meikki oilisi mieluinen. Itse ainakin nuorena ostin halvimpia mahdollisia ripsivärejä (anytime?), joten joku hieman arvokkaampi ripsari olisi ollut tervetullut. Jos siis lahjansaaja käyttää ripsiväriä. Nuo ihanat siveltimet yms säilyvät tietysti parmemin, jos ko. nuori ei vielä meikkaa.

Kiitokset vinkeistä. Kyseinen tyttö ei vaan ole yhtään "turhamainen" eli ei meikkaa eikä käytä juuri korujakaan. Viime vuonna annoimme hänelle lahjaksi korviin reiät ja korvikset. Tukkakin on sileä ja pitkä. Itse olin tuon ikäisenä jo kovasti meikkien ja vaatteiden perään ja siksi en ymmärrä, mitä ihmettä ostaisin ; )

Mietin jotain levyä, mutta kun en tiedä maustakaan...

Ehkä ostan kumminkin jonkun kivan korun (kuten varmaan kaikki muutkin).

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
No , jos on upea tukka, niin kehujen kera laadukas shampoo ja hoitoaine. Kampaamon pesuaineet olivat ainakin minun nuoruudessani ihan luksusta. Nykyteineistä en kyllä tiedä.

Tätä aloin itsekin miettiä että jos ostaisi jotain "ihan omia" pesuaineita (nyt en tarkoita mitään Clearasilia ; ) vaan jotain ihania laadukkaita ja hyvälle tuoksuvia.

Nominationia minäkin mietin, mutta jos lukemisesta tykkää, niin lahjakortti kirjakauppaan tai sitten jotain Body Shopin juttuja. Itse ainakin tykkäsin Body Shopin jutuista tuon ikäisenä. Tai sitten jonkun vastaavan kaupan. Tuo shampoo ja hoitoaine kampaamostakin on hyvä idea. Mä sain anopilta yhtenä jouluna, kauan sitten sellaiset ja tykkäsin tosi paljon.

Kasvonaamioita, meikkejä, shamppoita, hajuvesiä.... kaikkia tollasia ihania nuorten juttuja : D ite täytän 5päivän kuluttua 13, ja mun toivomus listalla on noita jo mainittuja asioita ja rahaa :D

Itse olen täyttänyt juuri 13, ja minusta on tosi tylsää saada kummiltani joka juhla palanen nomination-koruun. Hän oli jo yhden ihan täyteen antanut, mutta kun se meni rikki niin hän sanoi minulle, että aletaanpas nyt keräämään uutta. tänä synttärinä sain nomination- palan ja hajuvesipakkauksen, ja siitä ilahduin. eli itse ehdottaisin, että EI nomination- korua tai pandoraa yms. Mieluumin ottaisin vastaan Lahjakortteja, hajuvesiä, rasvoja yms.

Itsekkin olen tälläinen 13 tyttö. Ja itse tykkään, kun saan kaikkea syvä puhdistavia kasvotuotteita, kun on ruvennut naama kukkimaan oikein lahjakkaasti (eli tulee finnejä yms. epäpuhtauksia, joihin sitten auttaa nuo kasvovedet.) Meikkejä en käytä, vaikka voisin kullä harkita jotain joka peittäisi kaikki epäpuhtaudet :) Luulen että aika monella minun ikäiselläni on epäpuhtauksien kanssa ongelmia.

Sitten harrastukseen liittyvistä välineistä tykkään (minun kohdalla ratsastus tarvikkeet ja hevosen hoito tuotteet).

Siinä oli jotain ideoita :)

Olen itse täyttämässä juuri 13 ja ajattelin itse että jotkut hajuvedet, hyfieniatuotteet, korut ja lahjakortit olisivat mieluinen lahja. Itse en käytä meikkiä kun haluan näyttäytyä juuri sellaisen kuin olen mutta meikit joo niille jotka niistä pitävät yms. :)

Yhteistyössä