Mitä lahjaksi 12-vuotiaille pojille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jessiinah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
papukaani = Bakugan. Ja meillä niillä leikkii 6v ja 8v.

Nämä on eskari-ikäisistä tuonne kakkosluokkalaisille, ei 12 v enää niistä välitä.

12 v:lle
-suklaata
-pleikka/tietokonepeli
-Ennätystenkirja
-Usko tai älä kirja
-Kovakantinen Ankka kirja, esim. Don Rosan uusin
Meillä on kaikista tyytyväisin jos saa käteistä

mun poika harrastaa rullalautailua.

jos teillä kin niin ostakaa jotain siihen kuuluvaa.
esim. joku lippalakki tai kengät.
jos haluaa törsätä niin hyvä lahja.
ostin 11v lahjaksi 65€ rullalauta kengät.
huhhu minkä hintasia.

Meidän 12 vuotias ei toivonu, kun kameraa... Mutta Ankkojen maailmanhistoria kirjat on meillä tosi suosittuja. Saivat viime jouluna ja ovat tosi paljon niitä lukenut. Carcassonne lautapeli on myös suosikkien listalla. Wiin pelit, samoin pleikkapelit, leffat, leffaliput (nyt oli tarjouksessakin niitä). Jääkiekkohanskoja toivoi viime jouluna, ei pelaa muuta kun kavereiden kanssa pihalla.

No en usko kanssa et tuon ikäistä poikaa vois vähempää kiinnostaa onko joku ne jo kerran lukaissut läpi :) Joku tyttö sit taas vois ollakin vähän tarkempi :D

EN ikimaailmassa voisi viedä käytettyä lahjaksi! Kyllä lapsetkin huomaa käytetyn ja uuden eron ja muistavat kauan,että se ja se toi käytettyä .Myös vanhemmat sen huomaavat- sen ymmärrän jos lapsen omat vanhemmat(miksei muutkin) ostavat käytettynä muulloin kuin juhlapäiviksi ,mutta EI juhlapv käytettyä!!!! Haluatteko aikuiset käytettyjä lahjoja???

Pojat tykkäävät mm... No voisivat innostua hyvin Neropatin Päiväkirjoista. Siis sarjakuvaromaaneita, jotka ovat tosi kevyttä ja hauskaa luettavaa, jossa on huumoria. Varmasti menevät niiden lukemiseen koukkuun!

Sä viet sille vähintää 30e lahjakortin vaatekauppaan missä se tykkää ostaa,katot sen vaatteit mistä ostettu ja viet sinne.Ainaki 3 akuankkaa ja joku räiskintä peli.Esim Call Of Duty Black Ops 2.Sitte tietenki suklaata.Tommoset olis semit ja jos se harrastaa jotai ostat siihe liittyvää jotain.

Tai sit annat sille rahaa vähintää 40e nii se ostaa mitä haluu.KUKAAN sun perheest EI mene "et sä tommosta tarvi,sul on jo hienompi,toi on iha turha"KOSKA SE ON P:STÄ itse olen 12v poika ja tiiän et se on padkaa

Alkuperäinen kirjoittaja minätääläkiusaamassasinua;30449844:
Tai sit annat sille rahaa vähintää 40e nii se ostaa mitä haluu.KUKAAN sun perheest EI mene "et sä tommosta tarvi,sul on jo hienompi,toi on iha turha"KOSKA SE ON P:STÄ itse olen 12v poika ja tiiän et se on padkaa

tiedän tunteen

Yhteistyössä