Mitä lahjaksi 11 v pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun poika täytti just 11v, sai lahjaksi mm. iPodin, XBoxiin Kinect Sport-pelin, leffalippuja, Dyno-kirjoittimen ja Nintendo ds-pelejä. Niin ja pikkulegoja (niitä Star Wars yms.)
Lahjakortti esim. pelikauppaan ois ehkä aika varma valinta.

itse annoin kummipojalle 11v lahjaksi elokuvaillan itseni seurassa kaikilla herkuilla. eli leffaliput, namit sinne ja päälle vielä syömään minne sankari itse halusi. tykkäsi kovasti!

• Tykkää
Reactions: as if
Kiitos vastauksista tähän mennessä! Tuon moottorikelkkaehdotuksen taidan nyt jättää ihan omaan arvoonsa... Olen miettinyt jotakin yhdessä tekemistä kyllä, ongelmana on että minä asun itäisimmässä suomessa ja poika ihan läntisimmässä suomessa. Ihan helppoa ei ole mitään leffailtaa järjestää =)

Äitinsä ei anna pelata tietokonepelejä joten ne eivät ole vaihtoehto. Kaikki legot jo laidasta laitaan löytyy sekä sarjakuvakirjat. On tää niin vaikeeta... Ja kun tuo rahakin vielä rajoittaa, alle 50 euroo pitäis olla. iPod sillä taitaa olla jo. Ei kyllä aavistustakaan mitä sellaset ees maksaa, en oo tutkaillut.

Meillä Nico-Peter sai 12v synttärilahjaksi enolta ipadin, sedältä iphonen, serkkuenolta iMacin(edellinen oli kaksi vuotta vanha), isiltä one waylta kasa vaatteita, täti juuri sillä hetkellä tuli Japanista ja toi iso kasa syys/talvi asusteita, isovanhemmat taas kartuttivat nokian osakkeilla,,,,minä sitten toin valintatalosta(olen siellä myyjänä) karkkipusseja

Meillä poika 11 v pelaa x-boxilla ja nintendo ds käsikonsolilla, lukee aku ankan taskukirjoja, on HULLUNA kaikkeen magna aiheisiin juttuihin.

Harrastaako tämä kummipoika jotain? Osta jotain siihen liittyvää.

[QUOTE="vieras";24872761]Meillä poika 11 v pelaa x-boxilla ja nintendo ds käsikonsolilla, lukee aku ankan taskukirjoja, on HULLUNA kaikkeen magna aiheisiin juttuihin.

Harrastaako tämä kummipoika jotain? Osta jotain siihen liittyvää.[/QUOTE]

Harrastaa, mutta on sen verran harvinaiset harrastukset, etten halua tässä mainostaa tai joku tunnistaa kuitenkin. Niihinkin liittyvät lahjat on kovassa mietinnässä kyllä. Ehkä mä niistä jotakin vielä keksin.