=) mulla oli tosi kiireinen työpäivää tänään, kohta kotiin ja taas töihin, silti tosi pirteä olo, mitäs te teitte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Olen miettinyt tulevaisuutta ja syönyt kesän viimeisen totally braunin. Sit on kans ollu vähän paha mieli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Olen miettinyt tulevaisuutta ja syönyt kesän viimeisen totally braunin. Sit on kans ollu vähän paha mieli.![]()
mikä on totally braunin =)
Alkuperäinen kirjoittaja fruity:Oikein mukavaa kuuluu =)
Mitenkäs sun kaupassa on asiakkaita riittäny näin helteellä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Huonoa kuuluu.. elämä on täysin tyhjää
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:mä löhöilen ja suihkuttelen muksuja vuorotellen. =)
Mies on hoidellut lapsia ( lupas mulle että kun sillä on kesäloma, se nauttii muksujen kanssa olosta ja mä saan lepäillä ja kasvatella mahaa ) ja mä olen sitten valmistellut vauvalle kaikenlaista. Tänään tuli pinniksen verho valmiiks.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Savanna noi clip on- pidennykset on aikas kalliit sun verkkokaupassa verrattuna muihin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja a:Savanna noi clip on- pidennykset on aikas kalliit sun verkkokaupassa verrattuna muihin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja a:Savanna noi clip on- pidennykset on aikas kalliit sun verkkokaupassa verrattuna muihin :snotty:
itseasiassa voin sanoa että edulliset ne on, laatu suhteen ja kun yhdessä pakkauksessa siitä on 2, mutta oikeasti kaikki ne asiat ens kerralla yv:llä pliis, koska ei tänne oikeasti saa vastata :hug: kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja a:Savanna noi clip on- pidennykset on aikas kalliit sun verkkokaupassa verrattuna muihin :snotty:
itseasiassa voin sanoa että edulliset ne on, laatu suhteen ja kun yhdessä pakkauksessa siitä on 2, mutta oikeasti kaikki ne asiat ens kerralla yv:llä pliis, koska ei tänne oikeasti saa vastata :hug: kiitos
No mie tilasin jo viikko sitten hairstoresta parit clipit,sua nähä miten ne miun tukkaan käypi...
Hyviä kauppoja sulle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja huom!:mikä nettikaupan osoite...
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja fruity:Oikein mukavaa kuuluu =)
Mitenkäs sun kaupassa on asiakkaita riittäny näin helteellä?![]()
oikeasti yllättävän paljon, yks tuli jopa ihan toisesta kaupungista katsomaan sen ja ostamaan paikan päälle, oikeasti yllätyin vaikka 3s päivää se auki vain =) eikä kaikki tavaroita ole saapuneet joja vielä jotkut asiat keskeen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja _vihje:Alkuperäinen kirjoittaja huom!:mikä nettikaupan osoite...
SpiceGirlsien suurin hitto + in fashion