Mitä kuulu teille?:)

Alkuperäinen kirjoittaja fruity:
Oikein mukavaa kuuluu =)
Mitenkäs sun kaupassa on asiakkaita riittäny näin helteellä? :)

oikeasti yllättävän paljon, yks tuli jopa ihan toisesta kaupungista katsomaan sen ja ostamaan paikan päälle, oikeasti yllätyin vaikka 3s päivää se auki vain =) eikä kaikki tavaroita ole saapuneet jo :D ja vielä jotkut asiat keskeen :ashamed:

mä löhöilen ja suihkuttelen muksuja vuorotellen. =)
Mies on hoidellut lapsia ( lupas mulle että kun sillä on kesäloma, se nauttii muksujen kanssa olosta ja mä saan lepäillä ja kasvatella mahaa ) ja mä olen sitten valmistellut vauvalle kaikenlaista. Tänään tuli pinniksen verho valmiiks.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
mä löhöilen ja suihkuttelen muksuja vuorotellen. =)
Mies on hoidellut lapsia ( lupas mulle että kun sillä on kesäloma, se nauttii muksujen kanssa olosta ja mä saan lepäillä ja kasvatella mahaa ) ja mä olen sitten valmistellut vauvalle kaikenlaista. Tänään tuli pinniksen verho valmiiks.

Oletko raskaana =) :heart: onnea

Kivaahan tässä,mies läks kuhaa uistelee ,kun töistä pääs...
Nyt kinaan teinin ja uhmiksen kanssa keskenäni ja koiralla vielä ripuli johon sai lääkkeet tänään :D

muoks.ja tahtoo halvalla tähän piähän pidennykset!

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Savanna noi clip on- pidennykset on aikas kalliit sun verkkokaupassa verrattuna muihin :snotty:

itseasiassa voin sanoa että edulliset ne on, laatu suhteen ja kun yhdessä pakkauksessa siitä on 2, mutta oikeasti kaikki ne asiat ens kerralla yv:llä pliis, koska ei tänne oikeasti saa vastata :hug: kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Savanna noi clip on- pidennykset on aikas kalliit sun verkkokaupassa verrattuna muihin :snotty:

itseasiassa voin sanoa että edulliset ne on, laatu suhteen ja kun yhdessä pakkauksessa siitä on 2, mutta oikeasti kaikki ne asiat ens kerralla yv:llä pliis, koska ei tänne oikeasti saa vastata :hug: kiitos

No mie tilasin jo viikko sitten hairstoresta parit clipit,sua nähä miten ne miun tukkaan käypi...
Hyviä kauppoja sulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:

No mie tilasin jo viikko sitten hairstoresta parit clipit,sua nähä miten ne miun tukkaan käypi...
Hyviä kauppoja sulle :hug:

=) :hug:

Kiitos kysymästä. :D

Aamulla sain vihdoin karhunnahkarumpuni kotiin ja olo on mahtava!

Oletko itse, Savanna, saanut rauhoitettua menoa ja levättyä välillä? Rikot vielä itsesi, kun repeät moneen suuntaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja fruity:
Oikein mukavaa kuuluu =)
Mitenkäs sun kaupassa on asiakkaita riittäny näin helteellä? :)

oikeasti yllättävän paljon, yks tuli jopa ihan toisesta kaupungista katsomaan sen ja ostamaan paikan päälle, oikeasti yllätyin vaikka 3s päivää se auki vain =) eikä kaikki tavaroita ole saapuneet jo :D ja vielä jotkut asiat keskeen :ashamed:

Kyllä se hyvin siitä lähtee menemään, kun kesä hiipuu, niin sitten ne ihmiset vasta kunnolla liikkeelle lähteväkin =)

Yhteistyössä