Mitä kummeille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja giltsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä mietitään lahjoja! Meillä oli kerhossa valokuvaus, joten niitä kuvia annan ainakin sellasen ison kuvan kehyksissä ja sit tarrakuvat, että saa laittaa lompakkoon tai mihin haluaakaan. Mut jotain muutakin ois kiva tehdä tai ostaa.

Onko teillä kummit ja isovanhemmat oikeesti ilahtunu noista lasten käden- ja jalanjäljistä? Meidän lapsi on kummeilleen ainoa kummilapsi ja isovanhemmille ainoa lapsenlapsi, joten ehkä ne olis pop....

Mun mielestä ois tosi outo ajatus, etten muistaisi kummeja ollenkaan. Tapana on ollu aina neuvolakäynnin jälkeen soittaa tai lähettää tekstarilla kuulumiset, samoin aina silloin kun lapsi on oppinut jotain uutta tai on tapahtunut jotain kivaa, sit on annettu pieni synttärilahja ja lähetetty synttärikortti jne... Ehdottomasti kummitkin ansaitsevat muistamista, eikä pelkästään kummilapsi!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 16:25 Erilainen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 11:04 tiftial kirjoitti:
mun tytöllä on kolme kummia ja se riittää olen painottanut kaikille kummeille että tärkein asia on että vietätte joskus edes aikaa lapsen kanssa kun se että tuo lahjan kaksi kertaa vuodessa synttärinä ja jouluna......mutta silti tyttöni kummisetä SYLIKUMMI!antaa juurikin lahjat ja se siitä(lahjatkin on kummisedän tyttöystävän ostamia :'( )
mutta kahden muun kummin kanssa ollaan touhutta paljon paljon muutakin ollaan vietetty aikaa yhdessä käyty uimassa puistoissa ym ym....ja tyttöni nauttii kovasti.
toiselle kummille annoin lahjaksi oma tekemän kipsi kulhon johon olin laittanut tytön valokuvan ....hän piti kovasti.

Sä taidat taas olla näitä ÄITEJÄ joilla on päässä vinksahtanut lapsen syntymän jälkeen...jos et oo viä tajunnu niin yleensä kummit on kummeja ja vanhemmat erikseen...vai luuletko että yhdessäkään perheessä ajatellaan niin ku sä? että kummi olisi jonkinlainen vara vanhempi!! mutta voithan sä aina haahuilla pilvilinnoissa!! täytyy sanoo että sääliks käy tämän lapsen kummeja!!! mutta kyllähän sun kaltasia epäkiitollisia mottipäitä maailmaan mahtuu!

NÄKÖJÄÄN MONESSAKIN PERHEESSÄ AJATELLAAN NIIN KUN MINÄ ;)

Yhteistyössä