Mitä köyhä saa/ei saa laittaa suuhunsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukaan ei ole sanonut et ne on kiellettyjä, sinä ymmärsit nyt just tasan sen minlä halusit.

Mutta ei tarvitse ihmetellä miksi on köyhä jos ostoskulttuuri on se et ostetaan kalliilta kiskalta sillä summalla sipsiä ja limua kun halvemmalakin sais JOS HALUAISI.
Ja sitten kuitenkin harmitellaan et olis tehnyt mieli kanapihvejä muttei ole varaa. ???

no jos ei ole rahaa niin kannatanee ostaa halpaa ja tarpeellista.
limut,sipsit ja karkit nyt ei ole muutenkaan mitään hyvää päivittäistä ravintoa joten jos haluaa kerran viikossa herkutella niin kannattaa varmaan ostaa kaupasta ja esim niitä halvempia merkkejä..
tosin mun ielestä nyt muutenkin kannattaa ostaa niitä kauppojen omia merkkejä siksi et ne on edullisempia ja yleensä tismalleen samaa kuin se "merkki" tuote.

[QUOTE="vieras";24946835]Kukaan ei ole sanonut et ne on kiellettyjä, sinä ymmärsit nyt just tasan sen minlä halusit.

Mutta ei tarvitse ihmetellä miksi on köyhä jos ostoskulttuuri on se et ostetaan kalliilta kiskalta sillä summalla sipsiä ja limua kun halvemmalakin sais JOS HALUAISI.
Ja sitten kuitenkin harmitellaan et olis tehnyt mieli kanapihvejä muttei ole varaa. ???[/QUOTE]

Eli köyhä saa syödä kanapihvejä??

köyhä saa syödä vain sitä mitä yhteiskunnan avustuksilla kykenee ostamaan=) eli kaurapuuroa, näkkäriä, maitojauhetta... mutta esim kinkkuleikkelettä ym ei saa koska se on jo hienostelua=)

[QUOTE="vieras";24946850]köyhä saa syödä vain sitä mitä yhteiskunnan avustuksilla kykenee ostamaan=) eli kaurapuuroa, näkkäriä, maitojauhetta... mutta esim kinkkuleikkelettä ym ei saa koska se on jo hienostelua=)[/QUOTE]

mut yks palstalainen sanoo,et toi maitojauhe on kallista..et se kannattaa vaan hakea siitä avustuskassista?

[QUOTE="vieras";24946850]köyhä saa syödä vain sitä mitä yhteiskunnan avustuksilla kykenee ostamaan=) eli kaurapuuroa, näkkäriä, maitojauhetta... mutta esim kinkkuleikkelettä ym ei saa koska se on jo hienostelua=)[/QUOTE]

Tarkoittaaks tää nyt sitten sitä kun minulla on tuota halvinta kinkkuleikettä jääkaapissa että me olemme hyvätuloisia toimeentulotuella eläviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24946841:
Äst - meillä on vaan x-tran lenkkiä... ;)

Kaurakeksejä eikä hapankorppuja ei tarvii...
...oisko makaronilaatikko ja kaurapuuro semmosia mitä pitäis syyä jokapäivä?

sama täällä, se on paremman makusta kun hookoon blöö :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HyäkkäysVaunu
Köyhä saa varmasti syödä perunaa eri muodoissaan, perunapussin saa eurolla tai jopa 50 sentillä tarjouksesta?

Näinpä. Köyhä ei saa esim. syödä kerran vuodessa grillillä, tai hakea kotipizzan pitsaa reissussa ollessa.
Miesystävä on huutanut minulle, että haaskaan rahani ostamalla saarioisen pitsan, tai rainbown tonnikalaa. Atrian roiskeläppä on halvempaa, kuten myös x-tra-tonnari. Ja näinkin kalliita tuotteita saa syödä vain mökkiolosuhteissa tietysti, mainittakoon ennen kuin joku huomauttaa tonnarin kilohinnasta.

[QUOTE="pirkkoliimanaama";24946948]Näinpä. Köyhä ei saa esim. syödä kerran vuodessa grillillä, tai hakea kotipizzan pitsaa reissussa ollessa.
Miesystävä on huutanut minulle, että haaskaan rahani ostamalla saarioisen pitsan, tai rainbown tonnikalaa. Atrian roiskeläppä on halvempaa, kuten myös x-tra-tonnari. Ja näinkin kalliita tuotteita saa syödä vain mökkiolosuhteissa tietysti, mainittakoon ennen kuin joku huomauttaa tonnarin kilohinnasta.[/QUOTE]

Sul on hauska nikki.:laugh:

Köyhä saa syödä vain soijarouhetta ja juureksia. Kaikki ruoat pitää tehdä itse alusta alkaen eikä niissä tarvitse käyttää kalliita mausteita. Jokainen suupala valmistetaan omin pikku kätösin eikä edes hedelmien kuoria heitetä pois vaan säilötään ja esim. hillotaan.

Vapaa-aikansa köyhä käyttää keräämällä pulloja ja yhdistää näin mukavasti tulonhankinnan sekä olemalla hyödyllinen yhteiskunnalle.

Yhteistyössä