Mitä kotihommia olette tänään tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tein jo eilen viikkosiivouksen. -onneksi!!
Tänään oon sitten pessyt pyykkiä ja tietenkin just nyt alkoi satamaan, missä mä nyt noi ryysyt kuivaan?? :/
Tiskarin tyhjennys oottais, kun vain kehtais tästä ottaa ja nousta. =)
Ja iltaruoaksi aattelin tekaista pizzaa, siinä taitaa olla mun kotihommat tältä päivältä!

Vienyt matot ulos, pessyt vessan, tyhjnetänyt ja täyttänyt tiskarin, lattiat imuroin ja pesin.. Vielä ois jäljellä vähän yleistä järjestelyä ja pölyjen pyyhintää

kuinka voi pestä 8 koneellista pyykkiä tämän vuorokauden aikaan. Ei ainakaan normaaliohjelmalla. Kuinka kellään voi edes kertyä noin paljon pyykkiä 8 koneellista :O? Meillä maksimissaan tulee 3 koneellista 7kg koneeseen jos en ole hetkeen pyykkiä pessyt ja meitä on tässä taloudessa 5 ihmistä.

Mutta siis en ole tehnyt juuri mitään kun mulla ollut aamupäivä vieraita mutta sängyt olen petannut, ruoan laittanut, pyyhkinyt keittiön tasot ja ruokapöydän tahroista. Nyppinyt matoista ja muualta pikku-pikku roskia ja nöyhtiä, vienyt roskikset.Viikannut vaatteita kaappiin. Joka viikonloppu teen isommat siivot ja muut kun mies katsoo silläaikaa lapsosia:)

en mitään, imuroida pitäisi, mutta meidän 1v tyttö pelkää niin kovasti pölynimurin ääntä, että pitää jättää iltaan kun mies tulee kotiin, niin voi viedä tytön ulos leikkimään siksi aikaa kun mä imuroin..

Aamulla laitoin lapsille aamupalaa ja samalla keittiön kuntoon, järjestelin koko talon ja imuroin enimmät, pyykkejä laitoin tuossa kans. Sit keittelin puurot lapsille ja taas keittiö kuntoon. Ja imuroin toisenkin kerran enimpiä. Pitäis mennä vessa vielä pesemään. Kohta saakin taas laittaa ruokaa ja siivota keittiötä/imuroida.
Välillä tuntuu, et mä oon kokoajan imuri kädessä. :kieh:

Yhteistyössä