Mitä konsteja te käytätte, ettei tarvitse suostua seksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on selkä usein kipeä ja sitten menen tosi aikaisin nukkumaan mutta joskus olisi kiva valvoakin kun välttyisi panemiselta. Hyvä mies mutta ei sen kans tee seksiä mieli.

Itse jaksaisin vaikka mitä, mutta tuo ukko... Se yleensä ynisee väsymystä, pääkipua tai sitten ohittaa asian ja vaihtaa aihetta. Ärsyttävää. Hän haluis vaan lahnata ja mun pitäs "hoitaa homma", joka tarkottaa yleensä suihinottoa. Muuta se ei jaksa.

Alotin pilleritkin uudestaan kun aattelin että oma halukkuus täten vähenis. No, vähenihän se mutta ei tarpeeks. Vinkkejä otetaan vastaan.

no, meillä on niin että minä herään töihin joka aamu klo 5 ja isäntä usein töissä iltaisin. lopputulos on että seksiä on ollut viimeksi... ehkä 3kk sitten. arkena en jaksa, kun hädin tuskin saan sen 6h nukuttua, ja viikonloppuisin olen niin väsynyt viikon valvomisista etten silloinkaan jaksa.. että ei paljon naurata tää tilanne. mut ei tietty vastannut sun kysymykseen, sori. :(

Mä en oo muistaakseni koskaan kieltäytynyt mieheni kanssa seksistä.. Mutta varmaan vaan sanoisin, ettei huvita tänään, jos sellainen tilanne tulisi eteen. Menkat ainoa este miehen puolelta.

Meilläkin on kausia, ettei seksi maistu, mutta yleensä vällyihin saa vipinää, kun hoitaa parisuhdetta kunnolla :) Otetaan yhteistä aikaa, puhutaan kunnolla, osallistutaan molemmat kotitöihin, hellitään, kosketellaan ja kehutaan toista ja niin edelleen.

Kannattaa nyt ennemmin miettiä, miksi se seksi ei kiinnosta ja alkaa työstämään ongelmaa, kuin vaan kieltäytyä loputtomiin. Koska jos meinaat olla miehesi kanssa jatkossakin yhdessä, niin se seksi nyt kuuluu parisuhteeseen. Hyvässä parisuhteessa on hyvää seksiäkin, joka antaa molemmille paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä en oo muistaakseni koskaan kieltäytynyt mieheni kanssa seksistä.. Mutta varmaan vaan sanoisin, ettei huvita tänään, jos sellainen tilanne tulisi eteen. Menkat ainoa este miehen puolelta.

Miks menkat on miehesi mielestä este? :o

Sanon etten jaksa ja kehotan miestä vetämään käteen! Koskaan ei ole pahastunut! :heart: Välillä on huonoja hetkiä ja tekisi mieli etsiä joku toinen mies, mutta sitten tulee nämä nykyisen hyvät puolet mieleen! :heart: :heart: :heart: