Mitä kodinkoneita teillä on? Mistä olisit valmis luopumaan valitse 2/mistä et luopuisi koskaan valitse myös 2?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä seuraavar:
-Imuri 2kpl
-Jää-viileäkaappi
-Pakastin
-Kahvinkeitin 2kpl
-Vedenkeitin
-Liesi
-Liesituuletin
-Astianpesukone
-Vohvelirauta
-Leivänpaahdin
-Vatkain
-Sauvasekoitin
-Yleiskone
-Mikro
-Pyykinpesukone
-Kuivausrumpu
-Kuivauskaappi

Itse voisin luopua leivänpaahtimesta ja vohveliraudasta. Taas astianpesukoneesta ja pyykkikoneesta en luopuisi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse voisin luopua leivänpaahtimesta ja vohveliraudasta. Taas astianpesukoneesta ja pyykkikoneesta en luopuisi

Ei jaksa luetella kaikkia, eikä kukaan varmaan jaksa lukea ;)

Voisin luopua voileipäparilasta (käytetty noin 10v sitten) ja kanamunakeittimestä (sain jostain lahjaksi).
En luopuisi pyykkikoneesta enkä imurista. Enkä kahvinkeittimestä... :D

Meillä on vaikka mitä, mutta en ikinä enää luopuis pyykinpesukoneesta ja imurista. ..enkä kyllä astianpesukoneestakaan.

Voisin luopua liesituulettimesta ja sauvasurvimesta (vai mikä sen nimi on..). Kahvinkeittimestä ollaan jo luovuttu (kun entinen lahjaksi saatu hajos, uutta ei ostettu eikä osteta).

Juu ei jaksa luetella kyllä nyt, mutta vaikka heti luopuisin kahvinkeittimestä sekä yleiskoneesta, joka pölyttyy jossakin nurkassa, oliskohan autotallissa peräti.. :whistle:
Pesukoneista ja imurista en luopuisi!

Mä en luopuisi jääkaapista enkä pesukoneesta.
Kahvinkeittimen voisin antaa pois (en juo itse kahvia, mies juo murukahvia ja vieraille voisin keittää pannukahvit) ja vaikka vedenkeittimen. :)

Minä en luopuisi pyykkikoneesta, ja imurista.
Voisin luopua vedenkeittimestä ja leivänpaahtimesta ja TELKKARISTA (ja vaikka molemmista)! (luetaanko se kodinkoneeksi?)

Yhteistyössä