M
"Mikämikämaa"
Vieras
Jonkun reissun tahtoisin tehdä. Olin ajatellut ensi viikonloppua ja kylpylää mutta tilaa on varmaan aika vähän ja koska pienin on vielä alle vuoden niin ei varmaan tulisi isompienkaan kanssa kauheasti nautittua kylpylästä kun pienin on kuitenkin mukana.
Sitten ajattelin risteilyä ja innostuinkin ajatuksesta jo mutta sitten tajusin että passit on ainoastaan minulla, miehellä ja 6v esikoisella. 3v ja 11kk vanha siis vielä ilman passia eikä niitä tähän hätään ennätä saada.
Mutta kun jotain kivaa reissua tekisi mieli tehdä viikonloppuna kun kerrankin mieskin sai yllättävät vapaat
Joku hotelli yö olisi hyvä mutta missä voisi sitten käydä lasten kanssa kun huvipuistot on kiinni ja kylpylä ei ehkä olisi tuon alle 1v:n kanssa se paras vaihtoehto kuitenkaan.
Sitten ajattelin risteilyä ja innostuinkin ajatuksesta jo mutta sitten tajusin että passit on ainoastaan minulla, miehellä ja 6v esikoisella. 3v ja 11kk vanha siis vielä ilman passia eikä niitä tähän hätään ennätä saada.
Mutta kun jotain kivaa reissua tekisi mieli tehdä viikonloppuna kun kerrankin mieskin sai yllättävät vapaat