Mitä kivaa tässä päivässä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Mä sain uuden terän mun vanhaan hiustenleikkauskoneeseen joka tippu lattialle aikaa sitten, en sillon hankkinut uutta terää vaan uuden koneen(mikä on ihan paska) ja nyt se käy kuin unelma :D
Ja terän saaminen oli vähän kiven alla, mutta ihanan kampaajan ansioista nyt se sitten sain :D

Tästä päivästä vois tulla oikein tosi kiva jos tuo puhelin soisi ja siellä toisessa päässä olisi mua eilen haastatellut nainen joka kertoisi, että paikka on mun...mutta tätä ei taida käydä, joten kivointa tullee olemaan saunominen miehen kanssa kaksin illalla.

Öh, loma loppuu ja eka yö töitä. En tiedä onko tuossa muuta positiivista kuin se että jollain lailla loman loppu on stressannut viimepäivänä joten helpottunut olo kunn se nyt on ihan käsillä ja pääsee taas kiinni arkeen. =)

Ja se että sain nukkua aamulla pitkään, mies vei lapset päiväkotiin ja heräilin vasta yhdeksän aikoihin.

Ilma on viileä, olen saanu tiskattua hyvin ja sain lopulta kahviakin (oli aamulla loppunut) ja muutenkin suht pirteä olo.

Kaksoset nukkuvat, esikoinen on päiväkodissa ja keskimmäinen piirtelee tuossa ja höpötellään.

lapsuuden aikainen paras ystäväni tulee käymään...
ei olla pidetty yhteyttä ollenkaan, 4v sitten nähtiin kaupan kassalla viimeks :D
Mielenkiinnolla odotan, mitä hänelle kuuluu!?

Yhteistyössä