Mitä kivaa raskaana oleva äiti voisi keksiä kun mies vkonlopun polttareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "johanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"johanna"

Vieras
Tässä pähkäilen mitä tehdä 4 vuotiaan lapsen kanssa ja pitää huomioida masuasukkikin. Mies koko vkonlopun toispaikkakunnalla kaverin polttareissa. Kyllähän tuo hieman risoo,mutta pitäs keksiä jotain puuhaa, niin meilläkin aika sujuisi kivasti. Plus ei olla nähty miestä moneen viikkoon hänen töidensä takia (samaisella paikkakunnalla missä polttarit) eli seuraava näkeminen olisi juhannuksena. Eli ikävä on!

[QUOTE="vieras";24000901]Vähän sama tilanne. Lapset 2v ja 4v. Uimahalli?[/QUOTE]

Meillä on täälläpäin niin lämpimät järvivedet,ettei uimahalli houkuta. Olen miettinyt...tekis hyvää ruokaa,kävis retkellä,isovanhemmilla,sit uimassa jossain yms. Mut kun koko vkonloppu ja kelejä näyttäs olevan. Lisäksi yritän olla ajattelematta koko miehen poissa-oloa,petyin jotenkin niin pahasti kun kerto päivän varotus ajalla ettei tulekkaan kotiin :(

Meillä tollanen päivän varutusajalla koko viikonloppu poissa EI olis onnistunut... sori vaan oon tiukkis, mutta kai se sun mies nyt niistä polttareista on aikasemminki tienny. Olis ittekki ehtiny asennoitua.. ja jos muutenkin näkee vähän mies perhettään niin jo on kumma ukko sulla!

Alkuperäinen kirjoittaja öh;24000949:
Meillä tollanen päivän varutusajalla koko viikonloppu poissa EI olis onnistunut... sori vaan oon tiukkis, mutta kai se sun mies nyt niistä polttareista on aikasemminki tienny. Olis ittekki ehtiny asennoitua.. ja jos muutenkin näkee vähän mies perhettään niin jo on kumma ukko sulla!

ei ollut tiennyt,muutkin kaverit ajoi tältä paikkakunnalta tänään sinne ja mies oli jo valmiina siellä koska työpaikkakunta. Torstaina vielä oli tulossa kotiin :( kyllä joo harmittaa ja pirusti. Kyllä asiaa purnasin ja tänä kesänä olisi hällä muitakin juhlia. Tuntuuhan se epäoikeuden mukaiselta koska itse on raskaana niin mieskin voisi sitten luopua/karsia joitaan kissanristijäisiään.

:o No mun mielestä kyllä aika outoa, johan se lapsikin pettyy suunnattomasti kun ei näekään isäänsä. Mutta joo, onhan noita retkikohteita jos teillä on auto käytössä. Missä päin asutte?

[QUOTE="Olivia";24001000]:o No mun mielestä kyllä aika outoa, johan se lapsikin pettyy suunnattomasti kun ei näekään isäänsä. Mutta joo, onhan noita retkikohteita jos teillä on auto käytössä. Missä päin asutte?[/QUOTE]

Keskisuomessa. On auto. :( Lapsi pettyi jo,odottanut pitkään isänsä näkemistä. Saa isä luvan korvata tämän kyllä!

Yhteistyössä