mitä kivaa muistoa vois tehdä itse kummilahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä suunnittelin tekeväni scrapbookin kummitytölle (nyt 9v) jonka saa sitten rippipäivänään... Laitan kuvia elämän varrelta ihan arkisista tilanteista (3v vaahtokylvyssä..) ja leikkeitä yms... Kuvia ja materiaalia jo paljon kertynyt. Lisäksi yritän bongaila mukaan elämänohjeita...

Meillä esikoinen sai syntymänsä jälkeen mun kummitädiltä lahjaksi tilkkupeiton, jonka kummitätini oli itse suunnitellut ja tehnyt.

Äitini teetätti esikoiselle kastetilaisuutta varten kastetyynyn ja kasteliinan (siis sen, millä kuivataan vauvan pää kasteen jälkeen). Kastetyynyyn on kirjailtu valkoisella langalla kyyhkynen jolla on lehvänoksa nokassaan. Kasteliinassa on samanlainen kyyhkynen, mutta kyyhkynen on kirjailtu sinisellä langalla. Ristiäisten jälkeen äitini vei kasteliinan takaisin sen tekijälle, joka kirjaili liinaan esikoisen nimen ja kastepäivän.

Kuopuksella halusin käyttää samaa kastetyynyä kuin esikoisella, mutta hänelle äitini teetätti oman kasteliinan, jossa on kirjailtuna vaaleanpunainen kyyhkynen ja kuopuksen nimi ja kastepäivä.

Yhteistyössä