mitä kivaa joulukalenteriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
listatkaas mulle taas mitä pikkukivaa vois laittaa semmoseen kankaiseen sukka joulukalenteriin? se tulis 2½ vuotiaalle pojalle.

pikkuautoja...tarroja...ööööö???

Xylitolpastillia, kynttilän (jota voi sitten yhdessä katsella kun se hyllyn päällä palaa), joskus joku keksi tai muu herkku, magneetti, piparimuotti ja eikun leipomaan, mulla on välillä pelkkä lappu ja siinä sitten arvoituksena missä joku esine on piilossa, siellä sitten joku vaikka hiekkaämpäri ja lapio tms, meillä ainakin muksut aina olleet ihan innoissaan niistä salaisista kääröistä (jotka siis teen koneella ja semmoisella vanhalla fontilla, lopussa aina lukee montako yötä jouluun), saunapäivänä joku pieni vesilelu, mitähän vielä.

Mä oon ostanu meidän 2-vuotiaalle pojalle värikynät (niistä riittää varmaan pariin pussiin), piparkakkumuotin, avaimenperän kun nyt on avaimet kova juttu, ilmapalloja kun ne on toinen kova juttu. Tähtisädetikkuja ajattelin laittaa johonkin pussiin ni voidaan niitä joku ilta yhdessä poltella.
mitäs muuta mä ostin jo... no tarroja ja pikkuauton.
Musta oli kiva idea jossain, et laittaa palapelin paloja ja niistä saa sit pikkuhiljaa kasattua oman palapelin...
Jonkun pienen suklaan tai tikkarin ja sit purukumia ajattelin laittaa johonkin pussiin vaikka meillä ei normaalisti lapsi karkkia syökään. Vielä on monta luukkua keksimättä, kun en mitään pikkutilpehööriä haluais jokanurkkaan pyörimään.

Yhteistyössä