Mitä kirjoja olette kesän aikana lukeneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeistä HP:tä luen lapsille, pari oikeaa ja pari feikki Austenia, Leijapojan, Tuhat loistavaa aurinkoa, kolmasosan Kimpassa-kirjaa, matkakirjoja, vähän Raamattua, Sovitus. Muita en nyt muista.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Viimeistä HP:tä luen lapsille, pari oikeaa ja pari feikki Austenia, Leijapojan, Tuhat loistavaa aurinkoa, kolmasosan Kimpassa-kirjaa, matkakirjoja, vähän Raamattua, Sovitus. Muita en nyt muista.

Toi Kimpassa odottaa myös mun kirjahyllyssä. Tällä hetkellä luen Pientä suklaapuotia, hain elokuvankin jo kirjastosta että saa katsoa sen heti kunhan ensin saan kirjan luettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi Kimpassa odottaa myös mun kirjahyllyssä. Tällä hetkellä luen Pientä suklaapuotia, hain elokuvankin jo kirjastosta että saa katsoa sen heti kunhan ensin saan kirjan luettua.

Minä jätin sen Kimpassa kesken, eka kirja aikoihin, jota en kertakaikkiaan jaksanut, mutta syy ei ole minun :saint: vaan Mankellin :D

Odotas nyt... mä en kyllä taida muistaa kaikkia.

Ainakin kirjat Kulttuuri lapsen kasvattajana, Äidin kielletyt tunteet, Koolla on väliä - lihavuus, ruumisnormit ja sukupuoli, Susi luonnossa ja kulttuurissa, Viimeinen vuosi, Armoa auringon alla, Sinikka Tammisen outo tyhjiö (olen kyllä lukenut sen ennenkin), Dopplerin luin uudelleen myös, aloitin Vaellus vuorille ja Hyönteiselämää, mutta ne on vielä kesken.

Olikohan ne siinä, en ole ihan varma :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Odotas nyt... mä en kyllä taida muistaa kaikkia.

Ainakin kirjat Kulttuuri lapsen kasvattajana, Äidin kielletyt tunteet, Koolla on väliä - lihavuus, ruumisnormit ja sukupuoli, Susi luonnossa ja kulttuurissa, Viimeinen vuosi, Armoa auringon alla, Sinikka Tammisen outo tyhjiö (olen kyllä lukenut sen ennenkin), Dopplerin luin uudelleen myös, aloitin Vaellus vuorille ja Hyönteiselämää, mutta ne on vielä kesken.

Olikohan ne siinä, en ole ihan varma :ashamed:

Jopas sulla on erikoinen kirjamaku.

Mulla alko kesä Täällä pohjan tähden alla-kirjalla. En ollu pitkään aikaan lukenu sitä, niin luin sit uusiks.
Mulla on nyt joku kansalaissotakausi menossa kun sit luin jatkoks noin iän ikuset Raija Orasen Maan Aamut.
Nyt olis kädessä Maa on suuri ja avara-kirja (olikohan se ton niminen)

olikohan se tuhat loistavaa aurinkoa! mielettömän hyvä kertoi kahdesta arabinaisesta se on raaka ja totta koko tarina..aika kamala mutta silti hyvä..suosittelen!!

Vinon pinon oon lukenut opintoihin liittyvää kirjallisuutta (lähinnä laadullisen tutkimuksen metodioppaita). Kaunokirjallisuutta oon kuluttanut nyt vähemmän - saldona tähän mennessä vain José Saramagon Kaikkien nimet, Anja Snellmanin Rakkauden maanosat, Sirpa Kähkösen Lakanasiivet ja Mika Waltarin Sinuhe, egyptilaisen. Niin ja Kulanandan Buddhalaisuuden periaatteita oon kans tavannut välillä. Niin ja Nightwish-kirjaa kans.

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Just nyt on luvussa Kreetta Onkeli: Luulotieteen kanditaatti, kolumneja ja se on tosi hyvä kirja - kuivaa huumoria kipeistäkin aiheista - suosittelen :D

Onkelin Beige oli mun mielestä kaikessa ahdistavuudessaankin hyvä kirja.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Vinon pinon oon lukenut opintoihin liittyvää kirjallisuutta (lähinnä laadullisen tutkimuksen metodioppaita). Kaunokirjallisuutta oon kuluttanut nyt vähemmän - saldona tähän mennessä vain José Saramagon Kaikkien nimet, Anja Snellmanin Rakkauden maanosat, Sirpa Kähkösen Lakanasiivet ja Mika Waltarin Sinuhe, egyptilaisen. Niin ja Kulanandan Buddhalaisuuden periaatteita oon kans tavannut välillä. Niin ja Nightwish-kirjaa kans.

Osaatko sanoa kauanko sinulla vierähti Sinuhen lukaisemisessa? Minä luin sen ääneen, joten siinä meni jokunen ilta :D *kärpäsen surinaa*

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Just nyt on luvussa Kreetta Onkeli: Luulotieteen kanditaatti, kolumneja ja se on tosi hyvä kirja - kuivaa huumoria kipeistäkin aiheista - suosittelen :D

Onkelin Beige oli mun mielestä kaikessa ahdistavuudessaankin hyvä kirja.

Oletteko lukeneet jo Onkelin Kotirouvan? Musta se oli kliseinen, vaikka koetti olla jotain muuta.

Karin Slaughter: Häpäisty
Torey Hayden: Toisten lapset
J.K Rowling :Harry Potter ja kuoleman varjelukset
Tess Gerritsen: Mefisto-klubi
Cecelia Ahern: P.S. Rakastan sinua
+ vino pino koulukirjoja

Yhteistyössä