V
VIERAS
Vieras
Listatkaapas hyviä kirjoja joita olette viime aikoina lukeneet. Mä aloitan: Onnellisen avioliiton reseptejä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Viimeistä HP:tä luen lapsille, pari oikeaa ja pari feikki Austenia, Leijapojan, Tuhat loistavaa aurinkoa, kolmasosan Kimpassa-kirjaa, matkakirjoja, vähän Raamattua, Sovitus. Muita en nyt muista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi Kimpassa odottaa myös mun kirjahyllyssä. Tällä hetkellä luen Pientä suklaapuotia, hain elokuvankin jo kirjastosta että saa katsoa sen heti kunhan ensin saan kirjan luettua.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Odotas nyt... mä en kyllä taida muistaa kaikkia.
Ainakin kirjat Kulttuuri lapsen kasvattajana, Äidin kielletyt tunteet, Koolla on väliä - lihavuus, ruumisnormit ja sukupuoli, Susi luonnossa ja kulttuurissa, Viimeinen vuosi, Armoa auringon alla, Sinikka Tammisen outo tyhjiö (olen kyllä lukenut sen ennenkin), Dopplerin luin uudelleen myös, aloitin Vaellus vuorille ja Hyönteiselämää, mutta ne on vielä kesken.
Olikohan ne siinä, en ole ihan varma :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Olikohan ne siinä, en ole ihan varma :ashamed:
Jopas sulla on erikoinen kirjamaku.
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Just nyt on luvussa Kreetta Onkeli: Luulotieteen kanditaatti, kolumneja ja se on tosi hyvä kirja - kuivaa huumoria kipeistäkin aiheista - suosittelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Vinon pinon oon lukenut opintoihin liittyvää kirjallisuutta (lähinnä laadullisen tutkimuksen metodioppaita). Kaunokirjallisuutta oon kuluttanut nyt vähemmän - saldona tähän mennessä vain José Saramagon Kaikkien nimet, Anja Snellmanin Rakkauden maanosat, Sirpa Kähkösen Lakanasiivet ja Mika Waltarin Sinuhe, egyptilaisen. Niin ja Kulanandan Buddhalaisuuden periaatteita oon kans tavannut välillä. Niin ja Nightwish-kirjaa kans.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Just nyt on luvussa Kreetta Onkeli: Luulotieteen kanditaatti, kolumneja ja se on tosi hyvä kirja - kuivaa huumoria kipeistäkin aiheista - suosittelen![]()
Onkelin Beige oli mun mielestä kaikessa ahdistavuudessaankin hyvä kirja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko lukeneet jo Onkelin Kotirouvan? Musta se oli kliseinen, vaikka koetti olla jotain muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kustaa Vilkuna, Paholaisen sota.
Ritta Konttinen, Oma tie Helene Schjerfbeckin elämä.