Mitä kirjaa luet nyt?

9MM, Sormusten herra on kirjana paljon paljon vaikuttavampi kuin elokuva. Tykkään itekin niistä elokuvista, mutta eihän niihin nyt ole millään saanut mahtumaan kaikkea, mitä kirjoissa on. Juurikin esim. Tom Bombadil on kylmästi jätetty kokonaan pois leffoista. Ja hahmot on paljon yksipuolisempia. Kannattaa tosissaan lukea ne. Ite luon sormusten herran aina noin viiden vuoden välein.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
9MM, Sormusten herra on kirjana paljon paljon vaikuttavampi kuin elokuva. Tykkään itekin niistä elokuvista, mutta eihän niihin nyt ole millään saanut mahtumaan kaikkea, mitä kirjoissa on. Juurikin esim. Tom Bombadil on kylmästi jätetty kokonaan pois leffoista. Ja hahmot on paljon yksipuolisempia. Kannattaa tosissaan lukea ne. Ite luon sormusten herran aina noin viiden vuoden välein.
Joo ja niillä kirjoilla oliko sama nimi muistelin et se eka ei ainakaan muistaakseni ollut sama mut täst melkein kolkyt vuotta aikaa kun se kirja oli edessä. Kukas tää tom bombadil on? Ja monta kirjaa on tuossa sarjassa ja ne on paksui ainakin se eka. Ootko nähnyt ne lotr extended versiot leffoina mä en ne kestää kuulemma yli neljätuntia

Luotan siihen, että minulle sopivat kirjat tipahtavat syliini kuin kypsät omenat. Jos istun koko ajan kirja nenässäni kiinni, en saa mitään aikaan ja elämä lipuu ohitseni.
Olen tarkka ajan käytöstäni. Kirjailijat repivät leipänsä lujijoidensa ajankäytöllä. Lukijaparat pitää koukuttaa lukemiseen naulaamalla heidät lukutuoleihinsa.
Vilkaisin uutisotsikon, jonka kuvassa lykättiin pizzaa uuniin. Otsikossa luki, että huono vaihtoehto muistisairauden suhteen. Kaikki mikä on hyvää ja koukuttavaa kostautuu elämäntapasairauksina. Suosittelen lukemaan vain tervysvinkkejä ja niitäkin maltillisesti ettei mene yöunet.

Yhteistyössä