Mitä kipuja kp 26?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootas, katon kristallipakllosta. Joo ei näyttäis oviskivulta, se oli ja meni. Mut kuukautiset sulla on tulosssa, sanotaanko n. viikon päästä. Se aiheutta joillekin naisille kipuja. :xmas:

Joo tiedän että palsta on paras paikk kysyä mutta kun täällä tunnutaan tietävän kaikkeen vastaus ;) Ja ei, ei ole kuukautiskipuja. Niitä on yleensä vasta samana päivänä kun ne alkaa.

Mulla ainakin on myös viikko ennen ihan vastaavaa kipuja alavatsalla kuin ovuloidessa! Olen itsekin ihmetellyt mitä se on ja luullut sitä esim. kiinnittymiskivuiksi, mutta en ole sit kuitenkaan ollut raskaana! Nipistää jopa kovempaa toispuoleisesti kuin ovisaikaan!?! Olisin itsekin iloinen jos joku osaisi valottaa tätä...

Mulla ainakin on myös viikko ennen ihan vastaavaa kipuja alavatsalla kuin ovuloidessa! Olen itsekin ihmetellyt mitä se on ja luullut sitä esim. kiinnittymiskivuiksi, mutta en ole sit kuitenkaan ollut raskaana! Nipistää jopa kovempaa toispuoleisesti kuin ovisaikaan!?! Olisin itsekin iloinen jos joku osaisi valottaa tätä...

Kuulostaa samalta. Silloin kun en ollut vielä ollut raskaana, en tiennytkään ovulaatiokivuista vaan menkkakivut oli kovia. Nyt taas ei ole menkkakipuja vaan ilmiesesti näitä ovulaatiokipuja. On se jännä kun naisen elimistö muuttuu.

mulla taas plussakierrosta alko menkkamaiset kivut pari päivää ennenkuin piti menkkojen alkaa ja oviskivut on sitten erikseen niin ja alavatsaa viilti välillä..suurin ero oli siinä ettei valkkari loppunut kuten yleensä ennen menkkoja

Yhteistyössä