Mitä kiitokseksi ihanalle tuntemattomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja autettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

autettu

Vieras
Eräs mulle tuntematon 60-vuotias nainen on auttanut mua tavalla, jolla tulee olemaan mulle ja tulevaisuudelleni suuri merkitys. En nyt rupea sen kummemmin erittelemään, mitä hän teki. Olen postittamassa tuolle naiselle erästä paperia A4-kokoisessa kirjekuoressa. Millaisen "kiitoksen" voisin laittaa tuohon samaan kuoreen? Eli siis jotakin pientä kivaa, joka sopisi melkein kenelle vain naiselle... Itsellä lyö päässä tyhjää.

Joku nätti pieni taulu. Voisin kuvitella, että kuuskymppiset pitävät niistä Heljä Liukko-... tauluista. Pehmustettunakin jäänee alle 3 cm ja 0,5 kg eli menee kirjeenä.

Alkuun meinasin vastata, ettei kuoreen taida mennä kuin lahjakortit ja raha, mutta sitten tuli tuo mieleen.

Mun isovanhemmat ainakin arvostaa ihan oikeita postikortteja mahdottoman paljon. Eli jos siihen kuoreen pitää saada kitios menemään, niin laittaisin jonkun kauniin kortin, nörin kiitoksin varustettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Joku nätti pieni taulu. Voisin kuvitella, että kuuskymppiset pitävät niistä Heljä Liukko-... tauluista. Pehmustettunakin jäänee alle 3 cm ja 0,5 kg eli menee kirjeenä.

Alkuun meinasin vastata, ettei kuoreen taida mennä kuin lahjakortit ja raha, mutta sitten tuli tuo mieleen.

Rahaa tuntemattomalle ? Ei sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:

Rahaa tuntemattomalle ? Ei sentään.

Ei. Vaan Alkuun meinasin vastata, ettei kuoreen taida mennä kuin lahjakortit ja raha, mutta...

Yhteistyössä