Mitä kevyttä naposteltavaa kaupasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavoitteena -10kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavoitteena -10kg

Vieras
Niin, elikkä olen siis ollut nyt hieman kevyemmällä linjalla tuon syömisen suhteen. Nyt tekisi mieli ostaa jotain naposteltavaa illaksi, jossa ei kuitenkaan olisi niin paljon kaloreita kun sipseissä, karkeissa tai muissa herkuissa. Ehdotuksia :)

Elovena Suklaa juoma. Alle 150 kaloria ja oikeasti suklaista&kermaista. Ei sekään nyt mitään terveellistä ole, mutta parempaa kuin karkit.

Toinen on kirsikkatomaatit & miniluumutomaatit käärittynä pippurileikkeleisiin. Nam

Hedelmiä. Pilko lautaselle kaikkea mistä ite tykkäät. Mulla vois olla esim vesimelonia, omenaa, porkkanaa, viinirypäleitä, mandariinia jne.
Tai sit vaan sitä karkkia mut kohtuudella. Salmiakissa on vähemmän kaloreita kuin suklaassa. Ja onhan noita vähäkalorisia karkkejakin myynnissä (mausta en tosin tiedä) .
Mehujäätä?
Kuivattuja hedelmiä (kalorit? )

Vaikea keksiä mitään TOSI hyvää missä ei olisi tosi paljoa kaloreita :( Ei semmoista olekaan. No suolatikuissa ei ole ainakaan niin paljoa, kuin sipseissä ja karkeissa. Eikä mikropopcorneissa, jos vielä ostat niitä light- poppareita.

leikkaa ruisleipää suikaleiksi,pirskota päälle oliiviöljyä,valkosipulia,mustapippuria ja oreganoa. Paahda uunissa rapeiksi. NAM. Lisäksi miniluumutomaatteja ja kurkkusuikaleita.

[QUOTE="Ehkä";27511445]leikkaa ruisleipää suikaleiksi,pirskota päälle oliiviöljyä,valkosipulia,mustapippuria ja oreganoa. Paahda uunissa rapeiksi. NAM. Lisäksi miniluumutomaatteja ja kurkkusuikaleita.[/QUOTE]

on hyvää! :)

Mä en halua olla ilonpilaaja, mutta jos haluat laihtua pysyvästi ja nopeammin, niin kannattais heti alkuun opetella ihan kokonana pois tosta napostelusta :)
Kannattaa syödä vähän ja useesti- 6 kertaa päivässä ja juoda paljon vettä :) Napostelu pysyy pois,kun et anna nälän tulla :)
Ja voihan sitä sitten sillon tällön pitää napostelupäivänkin, kunhan se napostelu pysyy kohtuullisissa määrissä ja siinä yhdessä päivässä :)

Mä en halua olla ilonpilaaja, mutta jos haluat laihtua pysyvästi ja nopeammin, niin kannattais heti alkuun opetella ihan kokonana pois tosta napostelusta :)
Kannattaa syödä vähän ja useesti- 6 kertaa päivässä ja juoda paljon vettä :) Napostelu pysyy pois,kun et anna nälän tulla :)
Ja voihan sitä sitten sillon tällön pitää napostelupäivänkin, kunhan se napostelu pysyy kohtuullisissa määrissä ja siinä yhdessä päivässä :)

Mitä jos ap halusi jotain kevyttä naposteltavaa vaikka leffailtaan tai illanistujaisiin?

Et tarvitse naposteltavia, kun syöt viisi kertaa päivässä mietityn ja mitatun määrän oikeita ruokia ja välipaloja.

Kaikki napostelu on ylimääräistä kaloria ja kun syö pois ruokapöydästä ei huomaa syövänsä _paljon_.

Yhteistyössä