Mitä kertoo tää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiitu

Vieras
Löysin mieheni laittaman treffi ilmoituksen suomi24.
Kysyin asiaa niin hän sanoi ettei etsi mitään mutta suuttui hänen kyttäämisestä. Mitä teen? Mitä itse tekisitte?

Eipä tuota mun tarttis kauheasti miettiä. Mies mäelle, jos tuollaisesta saisin kiinni. En jäisi odottelemaan siihen asti, että saa vastauksia viestiinsä, jolla ei etsinyt mitään...

myös löysin viime keväänä mieheni laittaman treffi ilmoituksen suomi24:seen...luottamus kyllä meni sen jälkeen mieheen täysin,mutta yhdessä ollaan edelleen...

Ei kai kukaan ilmoitusta laita, etteikö siihen vastauksiakin toivoisi. Varmaan vakavan keskustelun paikka, että miksi näin. Itse olisin tosi loukkaantunut. Jatkosta en osaa sanoa, kun ei ole kohdalle sattunut.
Sivuhuomautuksena sanon, että on siitä tietokoneesta vain paljon haittaa ja kiusauksia, vaikka on hyvääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaa pölkkypäälle että miten ko. treffipalstalta voi jonkun tietyn (oman puolison ) ilmoituksen löytää? Ollaanko siellä omalla nimellä?

ei olla omalla nimellä vaan nicillä. ukon löysin ihan vahingossa kun sen nicin alku on sama kuin meilissäkin. luin profiilin ja tunnistin mieheni siitä tosi hyvin. no eipä hätää,tein oman nicin sinne hieman/paljonkin erilaisen kuin itse olen. lähetin meiliäkin ukolle. täytyy katsoa kuin käy. vastaako ollenkaan..ja jos vastaa,meilailen pari päivää ja käräytän sen...

Yhteistyössä