Mieheni hakee netissä seksiseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanne88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanne88

Vieras
Olemme pari vuotta olleet yhdessä. Asumme erillään. Yhdessäolomme toimii, seksi toimii ja sitä on paljon. Löysin mieheni puhelimesta tunnukset yhteen netin seuranhaku palstalle, etsi seksiseuraa. En voi miehelleni sanoa, että löysin, koska syyllistyin itse hänen puhelimen tonkimiseen. En pysty jättämään asiaa sikseen. Palvelussa ilmoituksen jättäjä saa oman numerosarjan, jonka avulla heihin pystyy ottamaan yhteyttä viestitse, molempien pysyessä anonyymeinä. Olen jo harkinnut lähettäväni ilmoituksen hänen numeroonsa, esiintyen tietenkin jonain hehkeänä blondina. APUA!! Mitä teen?

What's the problem? Saat tuosta jännittävän seikkailun aikaiseksi. Sovit tekstiviestitse tapaamisen omenahotelliin ja mies kokee elämänsä yllätyksen. Toivottavasti hänen huumorintajunsa riittää, kuten sinunkin.

Lähtisin jo tuon perusteella. Olen pahoillani sun puolestasi, miehesi pettää. Jos ei ole pettänyt niin aikoo. 100 % sesti.

Luottamus on nyt rikki ja sen korjaaminen parisuhteessa on raskasta ja aikaavievää, ikuisesti epäilys takaraivossa. Ei ole ihmisen elämää.

No mikä tuossa nyt niin kummallista on? Kai sullekin kelpaisi pikku seksiseikkailu silloin tällöin arjen piristykseksi? Ei tuollaisia kannata niin vakavasti ottaa. Ei ne paikat siitä kulu ja todennäköisesti pikku seikkailu silloin tällöin piristää sitä parisuhdeseksiäkin. :)

[QUOTE="Hömelö";29828607]Mies etsimällä etsii mahdollisuutta pettämiseen. En kattelis tuommosta miestä päivääkään.[/QUOTE]

Mä en tajua tällaista ajattelua. Koetko jotenkin omistavasi miehesi tai vähintäänkin hänen seksuaalisuutensa? Saako hän jutella muiden naisten kanssa? Entä halata? Saako ajatella muita naisia?

Laitoin nyt sen viestin. Kävi katsomassa kun puhelimensa piippasi. "Jaakko sielä kyseli että oonko kaljottelemas" ....Katsotaan nyt, vastaako viestiin kun on yksin...

No mikä tuossa nyt niin kummallista on? Kai sullekin kelpaisi pikku seksiseikkailu silloin tällöin arjen piristykseksi? Ei tuollaisia kannata niin vakavasti ottaa. Ei ne paikat siitä kulu ja todennäköisesti pikku seikkailu silloin tällöin piristää sitä parisuhdeseksiäkin. :)

Hyi vittu!
Mä en pystyis kun rakastan miestäni. Ei tulisi mieleenikään.
Ennen olen kuitenkin pettänyt, mutta olen nyt myöhemmin tullut siihen tulokseen että silloin en oikeasti rakastanut sitä kumppania

Odotan nyt, että vastaako viestiin. Yöllä kurkkasin hänen puhelimeen, ei ollut viestiä poistanut. Nyt ihmettelee miksi mökötän, enkä puhu hälle mitään. Jos vastaa viestiin, niin sitten mietin seuraavaa askelta asian suhteen. Pyörii mielessä, onko jo käynyt jotain lorttoa panemassa, ilmoitus jätetty melkein 2kk sitten. Tässä varmaan syy, miksi netistä tilannut kondomeita. (Me emme käytä, kun noin 2krt/kk, jos menkkojen aikaan touhuamme)

Laittaisin myöskin ilmoituksen.

Ja mitähän väliä on enää millään puhelimen tonkimisella, jos selvisi tuollaista?

Yleensä jos tsekkaa toisen puhelimen, niin sille on syynsä. Jos suhteessa on petetty, on mielestäni oikeus tarkistaa tilanne, jos se jotain helpottaa. Joskus itsekin olin täysin toisen puhelimen katsomista vastaan, nykyään ymmärrän sen täysin. Kerran itsekin erehdyin katsomaan kun hälytyskellot alkoivat soida ja pettäminenhän sieltäkin paljastui. Ajattelin, että katson viestien lähettäjien listan, viestien sisältöön kajoan vasta jos lähettäjissä on jotain epäilyttävää.

No sovi treffit tietenki!

Sovi deitit mielellään jonnekin, missä voit itse olla paikalla, mutta niin, ettei hän heti huomaa sinua. Sitten katsot, kun tulee paikalle ja hermostuneena odottelee sitä tissiblondia, joksi olet tekeytynyt.

Juuri ennen kuin meinaa lähteä pettyneenä paikalta, tuut ”esiin” ja kysyt ihan pokkana, että mitä mies kyseisessä paikassa tekee. Siinä kun sönköttää jotain paskaa, niin järjestät helvetin äänekkään kohtauksen, jotta paikallaolijoille selviää, mikä säälittävä kusipää tämä ”mies” on.

Ja jätät sen, etkä ole missään yhteydessä siihen ikinä. Been there, trust me.

No sovi treffit tietenki!

Sovi deitit mielellään jonnekin, missä voit itse olla paikalla, mutta niin, ettei hän heti huomaa sinua. Sitten katsot, kun tulee paikalle ja hermostuneena odottelee sitä tissiblondia, joksi olet tekeytynyt.

Juuri ennen kuin meinaa lähteä pettyneenä paikalta, tuut ”esiin” ja kysyt ihan pokkana, että mitä mies kyseisessä paikassa tekee. Siinä kun sönköttää jotain paskaa, niin järjestät helvetin äänekkään kohtauksen, jotta paikallaolijoille selviää, mikä säälittävä kusipää tämä ”mies” on.

Ja jätät sen, etkä ole missään yhteydessä siihen ikinä. Been there, trust me.
Aa, yks tärkee juttu unohtu. Lopeta mökötys, ole superihana. Ettet jää kiinni ennen showta.

Tuttua touhua, täällä juuri lävähti äijän tietokoneruudulle että etsitään panoseuraa lähialueen naisista, ja paniikissa yritti äkkiä poistaa ilmoitusta, mutta kerkisin huomata, mutta hänellä kuulemma vain tietokone sekoilee, jooppa joo..Kunnon riita pystyssä nyt, mutta mä olen kuulemma vain vainoharhainen hullu

Yhteistyössä