Mitä kerholaisilta (4-6v) isänpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli mulla kerho tuon ikäisille ennen isänpäivää ja joku kortti tai lahja idea pitäis keksiä. Mieluummin se lahja.
Valmis aihe oli kukka kortti.. Eli ei oikein inspaa.

Omalta mieheltä kysyin et mitä haluais tuon ikäiseltä (oma lapsi 4v) lahjaksi niin meinas et jotain syötävää. Voi vaan olla aika haastava toteuttaa ja toinen et miten sit kuljetus ja säilytys kun kerho on jo viikolla.

Mitä teidän lapset on tehneet? Mikä on ollu jotain yllättävää tai erikoisempaa?

Anna lasten mahd. vapaasti tehdä omannäköisensä kortit. Tarjoa materiaaleja ja ajatuksia, mutta anna oman luovuuden kukkia.

Meidän lapsi antoi viime äitienpäivänä itse piirtämänsä äidin kuvan. Oli ihana.

Mietin siis että noita kortteja varmaan kertyy joka taloon liiankin kanssa. Et jos sais jotain oikeasti käyttöön tulevaa tai edes jotain mikä ei niin perustylsää kartonki askartelua.
Eli kait sitten leivon jos en muuta keksi.

Eiks tommoset muronamit kestä sähläystä ja säilytystä, pakkaatte nätisti sellofaaniin sit? Eli sulatettua rasvaa ja kaakaojauhetta ja ehkä tomusokeria ja sit vaikka riisimuroja tai maissihiutaleita tai mitä vaan joukkoon. Ja niistä voi sit tahmanäpit tehdä mieleisensä näköisiä kökkäreitä.

Tai sit ihan perus murotaikinakeksit, nekin on helppoja eikä oo niin nökönuukaa minkälaisia niistä tulee.

Minä ottaisin ennemmin kortin tai muun pysyvän muiston, kuin jotain muronamia tms. Muovailkaa vaikka jotain ja maalatkaa sitten, vaikka syksyiset siilit. Entä lasten käden/jalan jäljet painettuina?

Yhteistyössä