Mitä kenkiä kevääksi/kesäksi 3-4 veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Eli kaupoissa (ainakin nettikaupoissa) on vaan lenkkaria ja kumpparia. Eikö tarvita muuta? Tähän mennessä oon aina ne nahkaiset kävelykengätkin ostanu, mut tuon ikäisillekö niitä ei oo/ei käytetä?

Meillä on kumpparit, gorelenkkarit, viime vuodelta eccon nahkakengän/lenkkarin välimuunnos ja parit sandaalit ostan jossain vaiheessa.

Nahkakenkiä on kyllä tosi vaikee ostaa, mutta esim Eccon urheilulliset kengät on kuitenkin ihan hyviä jalassa - en pidä niitä lenkkareina.

Mä luovutin viime keväänä vajaa 4v:n kohdalla, kun en löytänyt enää kunnollisia nahkakenkiä ja päädyin Superfitin goretex-lenkkareihin. Olivat kyllä tosi hyvät jalkaan ja muutenkin kestävät. Toisaalta ulkoilupuvun kanssa ihan ok näköisetkin. Lisäksi meillä oli kumpparit, kesemmällä sandaalit, kangastossut ja sitten sellaiset valkoiset nahkatennarit. Kyllä mun mielestä joistain nettikaupoista saa tuonkin ikäiselle nahkakenkiä (pikkujalat?), muttei noista tavallisista k-kengistä ym.

Missä te niitä nahkaisia kävelykenkiä sitten käytätte? Me käytetään puistoissa/pihaleikeissä lenkkareita, kauppa/kyläreissuilla yms. kesällä lähinnä sandaaleja. Ei me mitään varsinaisia kävelyjä harrasteta missä pitäis olla kävelykengät.

No oon mäkin sitä miettinyt, et tarviiko niitä nahkakenkiä.... Todella vähälle jäänyt noiden edellistenkin käyttö. Ihan nyt alkukeväästä ja loppusyksystä niillä ehkä enemmän käyttöä ois, mut lenkkarit/kumpparit/sandaalit muutoin on enemmällä käytöllä. En kyllä ihan eccoja osta, tulee kilometrille aika paljon hintaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Missä te niitä nahkaisia kävelykenkiä sitten käytätte? Me käytetään puistoissa/pihaleikeissä lenkkareita, kauppa/kyläreissuilla yms. kesällä lähinnä sandaaleja. Ei me mitään varsinaisia kävelyjä harrasteta missä pitäis olla kävelykengät.

No vaikka nyt kaupassa olen käyttänyt kävelykenkiä. Ne ovat siis siistit kengät meillä, pihaleikeissä noi goret menevät aika sotkuisiksi. Toki kesällä meillä on kahdet sandaalit - hiekkalaatikko&kauppa. Käytänhän itsekin sekä lenkkareita, kävelykenkiä että sandaaleja.

Välikausigoret, jos välttämättä jotkut haluaa. Riippuu vähän keleistäkin ja siitä missä päin asutte. Meil on 3-vuotiaalla ollut tollaset, nyt 5-vuotiaalle ostan vain kunnon lenkkarit.

lenkkareita käytetään meillä urheilullisissa tilanteissa ja muuten sitten kävelykenkiä =) esim puistossa ja ulkoiluissa on nahkakengät! ja sandaalit tottakai kesällä! =)

Yhteistyössä