Mitä kautta voisin saada lahjoituksilleni kohteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarjolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarjolla

Vieras
Haluaisin auttaa jotakin perhettä. Lahjoittaa lasten vaatteita, tavaroita, kenties hoitaa lapsiakin joskus? Mitä kautta voisi luotettavasti saada sopivan kohteen. Monesti olen lahjoittanut esim. palstan kautta jotain, mutta jälkeenpäin saanut kuulla että tavarat onkin laitettu esim. huuto.netiin myyntiin tms. Olisi kiva jos voisi auttaa jotain tiettyä perhettä pidempi aikaisesti ja tietäisi että apu menee tosi tarpeeseen. Onkohan jotain järjestöä tms. jota kautta tälläisen sopivan perheen löytäisi?

Miten mulla ei tuo diakoni tullutkaan mieleen, kiitti :) Voisikohan soittaa tuohon ensikotiinkin, vai voiko sinne noin vaan soittaa ja kysyä josko sitä kautta?

Valitettavasti en tiedä mitään järjestöä josta olisi apua sinulle. :( Mutta jos laittaisit ilmoituksen vaikkapa paikkakuntasi neuvolan seinälle? Apua tarvitsevia on varmasti paljon! Minun tyttäreni ystävä (15v) odottaa lasta ja olisi varmasti kaltaisestasi ihmisestä enemmän kuin kiitollinen. =) Nuoret äidit tosiaan noita lahjoituksia tarvitsevat!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
voi kun tuollaisia ihmisiä olisi enemmänkin. ja voi kun meidänkin perhe joskus löytäisi jonkun ihanan enkelin auttamaan

Minä olen yksin lapsen kanssa ja sukulaiset ovat kaukana, niin joku suositteli minulle tukiperhettä sellaista niinkun varamummolaa lähistöltä jotka voisivat auttaa lapsen hoidossa. En sitten tiedä en ole vielä kysellyt mistään mutta kuulostaa ajatuksena ihan kivalle

Itse sain esikoiseni alaikäisenä 20 vuotta sitten ja olisin ollut avun tarpeessa, siitä tää ajatus lähtikin. Mielelläni auttaisin nyt jotakin kun siihen on mahdollisuus. Tai no ei meilläkään rahaa ylimäärästä ole, mutta mieluummin lahjotan nuo lasten vaatteet jollekin joka niitä oikeasti tarvii ja lapsia tosiaan voisin silloin tällöin hoitaa se kun ei mitään maksa. Omiakin on 5, mutta sekaan mahtuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
voi kun tuollaisia ihmisiä olisi enemmänkin. ja voi kun meidänkin perhe joskus löytäisi jonkun ihanan enkelin auttamaan

Minä olen yksin lapsen kanssa ja sukulaiset ovat kaukana, niin joku suositteli minulle tukiperhettä sellaista niinkun varamummolaa lähistöltä jotka voisivat auttaa lapsen hoidossa. En sitten tiedä en ole vielä kysellyt mistään mutta kuulostaa ajatuksena ihan kivalle

Tukiperhe on kiva juttu. Meillä käy kerran kuukaudessa yhtenä viikonloppuna kaksi pojan viikaria. Saa heidän äitinsä silloin vähän levähtää, vilkkaita poikia kun nuokin ovat =)

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa!:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:

Tukiperhe on kiva juttu. Meillä käy kerran kuukaudessa yhtenä viikonloppuna kaksi pojan viikaria. Saa heidän äitinsä silloin vähän levähtää, vilkkaita poikia kun nuokin ovat =)

onko tämä ihan normaali perhe ilman tukiverkostoa vai onko päihteitä tms.? Minulla kun ei sinänsä ole "ongelmia" muuta kuin tukiverkon puute ja mietin että riittääkö syyksi..