mitä kasveja partsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärrimurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ärrimurri

Aktiivinen jäsen
11.05.2006
3 510
0
36
Ehdotelkaas mitä kasveja tuohon parvekkeelle voisi laittaa!
Se on lasitettu ja aurinko paistaa siihen lähes koko päivän, niin että varmaan kesällä aika kuuma... Mitkä kestäis semmosta paahdetta? Ja olis kiva olla semmosiakin kasveja, jotka kestää pitemmälle syksyynkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:58 Mangusti kirjoitti:
:attn:
eikö kukaan vastaa mulle enää mihinkään :/

Mulla ei kyllä ole sule vastausta... :hug: Mutta meillä myös sama ongelma. Monen vuoden jälkeen on taas parveke pitkästä aikaa, joten haluttaa siihen jotain laittaakin. Meillä tosin lasittamaton parveke, ei ihan paahteessa muttei varjossakaan, olisko sitten puolivarjo :whistle:

Meillä oli aikanaan lasitetulla parvekkeella sellainen minikasvihuone, tilasin Ellokselta, ja siellä yrttejä, pikku tomaatteja yms. Ja mustasilmäsusannaa ainakin oli myös. Mutta meillä ei ollut erityisen paahteinen tuo parveke, vain iltapäivällä yhteen nurkkaan paistoi aurinko (koko huonesiton levyinen parveke).

Mullekin saa heittää vinkkejä parvekkeen sisutamiseen! =)

Oon aatellukki jotain tomaattia ja yrttiä siihen laittaa. Vitsi kun vaan tietäis vähän enempi noista kaveista... Kun siihen pystyis myös laittamaan jonkun köynnöksen. Ajattelin myös jotain ruukussa olevaa havua, mutta tiedä sitten niistäkään kestääkö kuumaa.
Mutta on meillä tuossa kuitenkin kaihtimet, että saa vähän varjoon jos on tarvis.

Yhteistyössä