Mitä kannattaisi viestittää treffien jälkeen miehelle? Oli käynyt heti treffiemme päätyttyä deittiprofiilissaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Meidän treffit kesti yli 2h ja oli ihan kivaa. Mua kiinnostaisi tietää, mitä mies ajattelee nyt? Etten turhaa intoile. En tiedä tosin itsekään mitä ajattelen. Ihan hyvä tyyppi oli.
Treffit loppui kello 15 ja miehestä ei ole kuulunut. Mutta huomasin, että oli käynyt deittiprofiilissaan kello 15.45..huono juttu?

No se että oli käynyt deittiprofiilissaan, ei tarkoita, että teidän treffit olisi epäonnistuneet. Ehkä nyt vaan sattui olemaan koneella ja vilkaisemaan sen ihan rutiinilla.
Pistät sille viestin ja kiität deiteistä. Katot mitä vastaa.

Mäkin olin nettideitin kanssa treffeillä hiljattain. Ennen deittejä se laitteli mulle viestiä useamman kerran päivässä, deittien jälkeen viestejä on tullut tasan yksi eikä se ole edes lukenut mun vastausta siihen vaikka näyttää olevan onlinessa. Että tämmöistä täällä..

[QUOTE="apuva";29039611]Kävin itseasiassa tarkistamassa miehen profiilista yhden jutun. Menin sinne siis miehen takia.[/QUOTE]

ethän voi olla varma minkä takia mies on sinne mennyt. älä nyt heti ala mustasukkaiseks ja spekuloimaan vaikka mitä

Mitä jos etsisitte kumppania ihan oikeesta elämästä?
Aika hiton säälittävää, ja palstan jutuista päätellen hankaalakin, tuo nettideittailu ja toisen tekemisten kyttääminen deittipalstalla :(

Netistä ei löydä kuin urpoja. Monella on ihan asiallinen profiili kyllä. Tässä mun nettideittini

1. Katseli deittiemme aikana kaikkien naisten perseitä ja kyyläsi muita naisia minkä kerkesi. Ei sen vertaa voinut minua kunnioittaa, että olisi ne kahvit juonut kanssani ihan rauhassa minuun keskittyen. Ihan selkeästi kyylästi muita naisia minkä kerkesi

2. Kauhea urpo. Ihan hirveät vaatteet, puhetyyli kunnon wt, ei mitään käytöstapoja

3. Minä minä minä MINÄ MINÄ MINÄ minä minä ja vielä kerran MINÄ. IHANA MINÄ ITSE.

4. Selvä pelimies.

5. Hirveä kiire sitoutua. Olisi varmaan oikeasti suostunut kanssani kihloihin ekoilla treffeillä

6. Ihan kohtalaisen normaali tapaus aluksi. Jälkeenpäin kuitenkin kunnon treffihai, joka tuskin edes haluaa vakavaa suhdetta.

[QUOTE="vieras";29039665]Netistä ei löydä kuin urpoja. Monella on ihan asiallinen profiili kyllä. Tässä mun nettideittini

1. Katseli deittiemme aikana kaikkien naisten perseitä ja kyyläsi muita naisia minkä kerkesi. Ei sen vertaa voinut minua kunnioittaa, että olisi ne kahvit juonut kanssani ihan rauhassa minuun keskittyen. Ihan selkeästi kyylästi muita naisia minkä kerkesi

2. Kauhea urpo. Ihan hirveät vaatteet, puhetyyli kunnon wt, ei mitään käytöstapoja

3. Minä minä minä MINÄ MINÄ MINÄ minä minä ja vielä kerran MINÄ. IHANA MINÄ ITSE.

4. Selvä pelimies.

5. Hirveä kiire sitoutua. Olisi varmaan oikeasti suostunut kanssani kihloihin ekoilla treffeillä

6. Ihan kohtalaisen normaali tapaus aluksi. Jälkeenpäin kuitenkin kunnon treffihai, joka tuskin edes haluaa vakavaa suhdetta.[/QUOTE]

kunnon yleistystä. ite oon löytäny oman mieheni netin kautta ja todella hyvä mies onkin. kannattaa ehkä jo vähän tutustua toiseen siellä netissä ennenku hyppää treffeille ni ei tarvi sitten pettyä

Tekikin mieli tehdä tuollainn samanlainen lista erilaisista nettitreffeistä ja miten juttu sitten siitä jatkuikaan. Kuten näkyy, hankala on mieleistä seuraa löytää.

1. Nainen, jonka kanssa olimme jutelleet pitkään ja aloitimme suhteen vain siksi, että halusin tehdä eksäni mustasukkaiseksi. Olin itse typerä ja onneksi tajusin lopettaa ajoissa.

2. Mies, jota hain seksiseuraksi. Tavattiin baarissa ja hän oli ihan ok näköinen mutta äärimmäisen typerän oloinen. Menin silti sänkyyn hänen kanssaan ja kadun sitä syvästi koko loppuelämäni. Yön jälkeen mies vielä laitteli koko ajan viestejä ja halusi tavata vaikka olin kertonut jo aamulla ettei jatkoa ole tulossa.

3. Mies, joka asui koko kesän pakettiautossaan, jonne oli rakentanut "huoneen". Hän haki minut kyseisellä pakettiautolla marketin pihasta ja menimme kävelylle. Hän käveli paljain jaloin. Tulimme ihan kohtalaisesti juttuun, mutta kokemus oli vähän liian extreme omaan makuuni.

4. Mies, jonka kanssa menimme baariin ja sitten hänen kotiinsa viettämään iltaa. Makasimme ja lähdin samana iltana kotiin. Muutaman päivän päästä mies vei minut lentämään pienoislentokoneella ja sitten vähän myöhemmin laitesukelsimme uima-altaassamme. Tämän jälkeen miehestä ei kuulunut enää mitään, joten päättelin tämän vauhtihirmun kyllästyneen.

5. Mies, joka yritti smoothieita kaivaessaan maksaa puolestani, mutta jänisti eikä sitten tarjonnutkaan mitään. Hiljainen tapaus, johon ei kyllä tullut mitään kontaktia enkä vastannut hänen viesteihinsä enää tämän jälkeen.

6. Mies, joka yritti koko ajan hauskuuttaa minua typerillä jutuillaan & machoilullaan ja jonka kanssa jaksoin hädin tuskin kahta tuntia viettää. Aivan lopussa tapahtunut pieni herkistyminen puhuessamme roolin esittämisestä treffeillä hellyytti vähän mutta ei tarpeeksi.

7. Mies, jonka kanssa vietimme ihanat kolme treffiä keskustellen syvällisiä ennen kuin päädyimme sänkyyn. Liian aikaisin. Tämän jälkeen kaikki alkoikin mennä huonosti kunnes lopulta päädyimme olemaan enää tapailematta.

8. Mies, jonka kanssa olimme puhuneet seksitreffeistä ja käyneet vielä ehdot (jos ei huvita, ei huvita) etukäteen. Sitten tavatessa melko nopeasti osasin sanoa ettei kiinnosta ja hän rupesi sitten tivaamaan oikein urakalla. Menin hänen mielikseen kaljalle hänen kanssaan ja hän rupesi kysymään yksityiskohtia seksikäyttäytymisestäni ja jatkuvasti ehdotteli, että kokeilisimme ja jos ei onnistuisi, voisimme lopettaa samantien. Miten se olisi edes voinut onnistua, kun minulla meni tunti sen todistamiseen, etten halua edetä edes kaljoista pidemmälle?

9. Mies, joka pöräytti kaupunginosaani skootterilla ja menimme kävelylle. Olimme kuin eri planeetoilta ja mieskin sen huomasi, vaikka lopussa kysyikin: "onks watzzuppii?"

10. Mies, joka oli huomattavan söpön oloinen ja jonka kanssa kävimme syömässä. Valitettavasti hän otti liian monta kertaa esille ex-tyttöystävänsä ja tämän jättämän katkeran muiston ruokailuhetkemme aikana. Sanomattakin on selvää ettei paljoa innostanut enää tavata.

11. Mies, jonka tapasin, koska tahdoin seksiä. Kirjoitin vielä etukäteen että olen sitten tainnut vähän lihoa syksyn aikana, mutta häntä se ei häirinnyt. Näimme ravintolassa yömyöhään: sekoitimme vielä ajat, koska hän oli käynyt paikassa puolta tuntia aiemmin kuin minä ja lähti jo kotiin kirjoittamaan minulle viestiä deittisivustolla, jonne palasin kun häntä ei kuulunut. Samana iltana saimme kuitenkin tavattua uudelleen ja päädyimme sänkyyn. Hän soitti minulle pianoa ja lauloi aamulla ja jostain kumman syystä laitoin hänelle viestiä. Seurustelemme par'aikaa.

Yhteistyössä