Mitä kannattaisi tehdä ,uus tilanne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla lapsi teki sitä välil et jäi hoitoon mutta mukamas oksensi sit siellä et piti hakea pois. Mut mun lapsi on kehitysvammainen ja ikää ton verran mut n on helpompaa. Mut sanon että joka kerta ku silloin siihen aikaan ni keksi keinon kyllä ja kukaan vanhempi ei sais olettaa että äiti tai isä ei omaa aikaa tarvi kun kerran on lapset tehny! Kyllä tarvii ihan vaan että jaksaa paremmin. Vaikka se oma aika ois sit vaan 1 tunti.

Tilanne selkiskin aamulla,kun poika tuli kysymään aamupalaa tehdessäni , että äiti,pääsenkö mä ******* yöksi?

Olin vähän että :o :D

Tottahan sinä pääset... :D

Saa nähä onko vielä samaa mieltä kun kotiudun töistä.

Sen olen todennut että lapsen mieli on aika ailahtelevainen..luulen että kun poika pääsee kyläpaikkaan, niin unohtuu koko epävarmuus ja kaikki sujuu ihan hyvin. Tosin kannattaa pitää känny auki baarissa.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Sen olen todennut että lapsen mieli on aika ailahtelevainen..luulen että kun poika pääsee kyläpaikkaan, niin unohtuu koko epävarmuus ja kaikki sujuu ihan hyvin. Tosin kannattaa pitää känny auki baarissa.... :whistle:

juu niinhän se on...omastani tiedän että kun ja jos se sinne tosiaan pääsee niin ei siinä mitään hätää enään tule.

hoitajakin on aivan ihana,oma kaveri:)