Mitä kannattaisi syödä kun on ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nälkä on jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nälkä on jo

Vieras
vatsakramppeja eilisen ja tän päivän. Eilen ei oikein maistunut mikään. Tänään kyllä maistuisi mutta on ollut vatsa sekaisin :/

Imetän 3 viikkoista vauvaamme joten jotain pitäisi varmaan syödä ( juoda olen kyllä koettanut usein ) että maitoa tulisi lapselle tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Niitä kutsutaan jälkisupistuksiksi...

Pääasia jos jotain saat suuhusi laitettua, ihan mitä vaan.. Banaani kovettaa ainakin vatsaa ja sen energiapitoisuus on korkea.

Ei nämä nyt enää mitään jälkisupistuksia ole. Joku pöpö on iskenyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pääasia jos jotain saat suuhusi laitettua, ihan mitä vaan.. Banaani kovettaa ainakin vatsaa ja sen energiapitoisuus on korkea.

Ootko nyt ihan varma? Mulla ainakin oli ihan kauhee jälkisupparivaihe joku viikko synnytyksen jälkeen. Ei oikeen tienny, miten olis ollu, ja pisti kyllä vatsanki sekasin.

Okei, ihan miten vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:

Ootko nyt ihan varma? Mulla ainakin oli ihan kauhee jälkisupparivaihe joku viikko synnytyksen jälkeen. Ei oikeen tienny, miten olis ollu, ja pisti kyllä vatsanki sekasin.

Minulla oli kamalat jälkisupistukset synnytyksen jälkeen muutamana päivänä ja sitten ne loppui. En edes tiennyt että niitä voisi vieläkin tulla. Vuotokin oikeastaan loppunut :o Mutta kai ne sitäkin voi olla sitten. En tosiaan edes tiennyt että 3 viikkoa synnytyksestä voi supistaa :o Kaikkea oppii :)

Yhteistyössä