Mitä kannattaa ostaa Lidlistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostin molempia vaippoja kokeeksi,ja molemmat toimii moitteettomasti.Ei ensimmäistäkään ohivuotoa ole ollut!Toisin oli meillä noiden liberoiden kanssa :( 12 vaippaa on siinä pienessä paketissa.

Maitoa on haettu nyt kun on oikeesti halpaa, Limukkaa myös halpaa ja lapset tykkää, Nyt ostin gefilus mehuja kun oli tarjouksessa samoin juustot ja ihan samaa polaria ja pohjanpoikaa kun muissakin kaupoissa ;)
Eli itse ostan yleensä vaan tarjous juttuja ja noita "tuttuja" tuotteita. Ei varmaan tulis paljon käytyä ellei olis tuossa 200m päässä

Hih, hih, hih :)
Nauratti tuo testeissä pärjänneet vaipat, oliko ihan vaippaliiton (vrt. autoliiton) testi :)

Siis ei niissä vaipoissa varmaan mitään vikaa ole, mutta tuli mieleen nuo turvaistuintestit.

jogurtit ja varsinki ne juotavat jutut, kebablihaa, limsat, olut, makkarat, valmiit pizzat on mielestäni aika suolaisia, keksit...

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja muuten:
siellä oli jotain vaippoja 1,99 tekeekö mitään?

samoja vaippoja kuin muutkin vain pikkupikku-paketissa, tais olla 8 vaippaa..

Eivät ole samoja. Isoissa paketeissa myytävät vaipat on Toujours-merkkisiä, pikkupaketissa myytävät Sevena-merkkisiä. 12 vaippaa per paketti ainakin junior-koossa, ja kappalehinta 17 senttiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en henkilökohtaisesti pidä ko.kaupasta. Suomessa on kuitenki ruoka aika korkealaatuista siis miksi ostaa paskaa Lidlistä?

Totta on, kerran kun menin sinne ruokaostoksille sai kaikki heittää meneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en henkilökohtaisesti pidä ko.kaupasta. Suomessa on kuitenki ruoka aika korkealaatuista siis miksi ostaa paskaa Lidlistä?

Ootko muuten käynyt koskaan? Ite luin eilen tuossa lidlin mainosta ja oli siellä kuule hyvin paljon atriaa ja hk:ta ja muuta kotimaista. Että se siitä paskan tavaran määritelmästä ;)

Pienet bratwurstit, nektarit, nachot, auringonkukansiemeniä sisältävä ruisleipä, korput, kebabliha...

Melkeinpä kaikki, mikä on tavallisessa kaupassa ns. luksusta, maksaa Lidlissä vähemmän. Päivittäistavaraostoksiin en kylläkään käytä sitä, koska ne kassat ovat ärsyttäviä eikä siellä kaikki tavara ole edullista.

Yhteistyössä