M
MinäÄiti
Vieras
Mitä sieltä kannattaa ostaa. maito oli lehdessä aika halpaa siellä,että sitä nyt ainakin haen. Mutta muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nam:lisäisin vielä että jäätelöt ovat tosi hyviä
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Se lasipullossa oleva appelsiinituoremehu on tosi hyvää=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en osta sieltä mitään ja veikkaan että moni muukin jättäis ostamatta nähtyään heidän keskusvarastonsa. Ei ihme että tulee takaisinvetoja tuotteille. Johan se kauppakin haisee ihan karmeelle, hygieniasta puhumattakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en osta sieltä mitään ja veikkaan että moni muukin jättäis ostamatta nähtyään heidän keskusvarastonsa. Ei ihme että tulee takaisinvetoja tuotteille. Johan se kauppakin haisee ihan karmeelle, hygieniasta puhumattakaan.
Ja sinäkö hengailet siellä keskusvarastolla vai???
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en osta sieltä mitään ja veikkaan että moni muukin jättäis ostamatta nähtyään heidän keskusvarastonsa. Ei ihme että tulee takaisinvetoja tuotteille. Johan se kauppakin haisee ihan karmeelle, hygieniasta puhumattakaan.
Ja sinäkö hengailet siellä keskusvarastolla vai???