Mitä kannattaa ostaa Lidlistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vissy on halpaa, jos vissystä tykkää. majoneesi (vihreä ) on hyvää. vaipat ja kosteuspyyhkeet hyviä ja halpoja. pakastealtaassa on vaikka mitä herkkuja, mm. lammasta, valmis valkosipulipottupussi. sitten siellä on lapsille semmosia jukurtteja, missä on muroja tai karkkia kylkiäisenä. nämä tuli ekana mieleen.

en itse ennen koskaan ostanut niitä valmismuussijauheita mutta lidlissä on erittäin hyvänmakuinen se muussijauhe ja halpa. En ny muista paketin nimeä mutta sellanen keltanen väri siinä pääsääntöisesti on. On oikeesti hyvää.

Minä en osta sieltä mitään ja veikkaan että moni muukin jättäis ostamatta nähtyään heidän keskusvarastonsa. Ei ihme että tulee takaisinvetoja tuotteille. Johan se kauppakin haisee ihan karmeelle, hygieniasta puhumattakaan.

ne raksut ja useimmat keksit on muuten liian makeita.taitaa olla saksalaisten makuun
meilläpäin lidlissä käy muuten hirveesti venäläisiä ja saksalaisia ja sit noita pakolaisia
bussilasteitain.ja ei sitä kertaa kun pullonpalautusautomaatit tökkii

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en osta sieltä mitään ja veikkaan että moni muukin jättäis ostamatta nähtyään heidän keskusvarastonsa. Ei ihme että tulee takaisinvetoja tuotteille. Johan se kauppakin haisee ihan karmeelle, hygieniasta puhumattakaan.

Ja sinäkö hengailet siellä keskusvarastolla vai???

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

peesi :x

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Sattumoisin olen joutunut siellä käymään. Paloturvallisuus asian takia...

Yhteistyössä