Mitä kaikkia kotitöitä voisin teetättää miehen edell. liiton lapsilla, siis lapsipuolilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äetpuol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on uus mies ottanut pojan hyvin vastaan... Ja silloin kun suhteeseen aloin sanoin, että tiedät varmaan kuka on aina etusialla. Nyt yhteinen lapsi ja ongelmaa ei senkään suhteen ole ollut, eli mies olisi isompaa jotenkin syrjinyt. Näin ei vaan oo kaikilla. Poika ei käy isällään koska uusi nainen ei tykkää lapsista!

Joo-o, todella uskottavaa...
No kerrotaan silti et meillä riittää normaalina vkoloppuna se et vie tiskit tiskipyödälle, petaa petinsä ja elää niinku muutkin. Jos siivotaan niin "joutuu" auttamaan eli vie isänsä kans roskia roskikseen tai mattoja pihalle.
Meillä aikuiset siivoo ja lapset sit auttaa, ei toisinpäin

No huh huh mitä tekstiä! Ihan normaaleja teinityttöjä, anna tyttöjen nauttia isänsä luona olemisesta, äläkä puske vihojasi tyttöjen niskaan... ihan selvästi purat jonkun katkeruuden näihin tyttöihin.... Menisitkö itse reppujen ja kassien kans päivittäin kauppaan KÄVELLEN, et valittaisi vaan näyttäisit hyvää esimerkkiä myös tuleville teineillesi??? Ja ei todellakaan ole tyttöjen syy että siellä niin iso huvila on missä asutte, siivotkaa itse ja pitäkää kämppä järjestyksessä, on sitten tyttöjenkin mukava tulla isän luo kun on joka puolella puhdasta ja siistiä!! Eiköhän se mene niin, että tytöt voivat kyllä auttaa esim. ruoan laitossa ja tiskien laittamisessa, ja toki he omat sotkut voivat siivota, mutta eiköhän se aika muuten mene isän kans touhutessa, isänsä vuoksi he sinne muutenkin tulevat, ei sinun... näköjään! Miksi noin paljon "vihaat" miehesi lapsia? Jos et karkkipussia voi edes heille ostaa... melko itsekästä aikuiselta naiselta. Vai että pitää miehesi antaa sullekin viikkorahaa kun jos lapsetkin saa...??? :D

Minullakin 5- vuotias lapsi ja miehelläni ei vielä omia lapsia, mutta meillä kyllä eletään niinku poikani olisi hänen omansa. Jos on lapsia ennestään toisella, pitää pystyä ottamaan lapset tavallaan kuin omakseen. Mä ainakin ennen suhdettani sanoin aina ensimmäisenä miesehdokkaille, että mulla on pieni poika ja se oli todella tärkeää miten he suhtautuivat poikaani!!! Jos mun eteen olis tullut sunlainen... huh huh... lemppaisin... toivottavasti tuut vielä järkiisi ja et pilaa kaikkea.

Otan kantaa vain tuohon että mitä lapset tekee kotitöitä tai niillä voi teettää =) mulla on nyt jo teini-ikäiset isot lapset miehen edellisestä liitosta ja aina kun he ovat meillä niin tekevät samoja kotihommia kuin munki lapset edellisestä liitosta. Rutisee ni aina aluksi vastaan, mutta niin ne rutisee munki lapset ajoittain =)

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Kerroppa miehelles toi ehdotus ja kato miten se reagoi siihen että aijot ruveta orjuuttaa lapsia. Kyllähän se ymmärrettävää on että ton ikästen pitäis jo jotain osata tehä, mutta toi sun ideas meni jo vähän yli hilseen. Voit ehdottaa että auttais sua vaikka pöydän kattamisessa ja vaikka roskien viennissä ja muussa tollasessa pienessä askareessa. Mut ei jumankauta mun mielestä kuuluis olla niin että ruvetaan orjuuttaa. Mietippä vähän mitä suustas päästelet.

Peesi! Jotain pientä voi pyytää tekemään mutta ei niitä nyt orjuuttamaan tarvitse ruveta. Itse olet aikuinen ihminen niin siivoa vaan itse oma kämppäsi, tai muuta pienempään.

No, just otettiin pienemmän kanssa päiväunet. Eskarilainen leikkii ulkona. Noi teinilikat on pessyt saunan ja siivonneet autotallia, silittäneet liinavaatepyykit, mun mekkoja hameita ja kauluspaitoja en anna silittää kun ovat niin toheloita kuitenkin.

Käyn kohta tarkistaa kelpaako lopputulos. jos ei, tekevät uudelleen.

niin ja tämä iso talo on hankittu ihan siksi, että teineillä olisi omat huoneet kun tulee tänne. Me neljästään olisi sovittu pienempäänkin.'

Enkä minä 2 vuotiasta laita imuroimaan !! HALOOOOO! Laitatko sinä omasi, 2 vcuotiaan imuroimaan!!
SE joka ehdotti moista, hänellä ei taida olla lapsia ollenkaan, eihän 2 v jaksa oikeaa imuria käsitellä!

Itse en toivo sitä kenenkään lapsille, mitä omat lapseni joutuvat kestämään - en ap:n lapsille, enkä lasteni oikeasti ilkeän äitipuolen lapsille. Riittää, kun joutuvat kestämään kaiken tällaisen sivusta katsomista.. Ihmettelen aikuisten julmuutta!! ;(

ANSKU olen hoitanut fillarilla ja kävellen kauppaostokset, ruuat ovat olleet kasseissa ja repussa. Mutta ruokaa oli vähemmän kun oli vain omat lapset ruokittavana. Nämä syö ku hevoset. Siksi en raskikaan laittaa mitään parempaa, mutta onneksi he eivät tykkää mistään ns. hyvästä, eivät halua syödä kokolihaa tai kalaa, jauhelihasta vain, kun heidän äitinsäkin tekee vaan jauhelihasta.

Tämähän nyt on selkeästi Porvoon parasta aamupäiväantia, mutta jos nyt lämpimikseen lähtee kommentoimaan, niin nuo ovat kyllä jo ihan palkan arvoisia hommia, joista voi erikseen sopia. Kuitenkin tuonikäisille yleensä raha jo kelpaa, ja sitä saadakseen voi halutessaan esimerkiksi vaikkapa siivota sen autotallin. Muuten sitten ihan normi astioiden viemiset ynnä muut on sitten sitä arkipäivää.

Yhteistyössä