Mitä kaikkee kivaa ootte alkanu harrastaa/opetella jne edelleen "vanhalla iällä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticotico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ticotico

Aktiivinen jäsen
21.12.2007
2 664
0
36
Mä itte täytin hurjat 30 viimme vuonna ja ostin lumilaudan, koskaan ennen en oo sellasella hurjastellu :D . Ja se oli niiiiin hauskaa. Joten talvella mut löytää rinteestä. Harjottelu asteella ollaan, mutta kumminkin

Ostettiin puolisen vuotta sitten omakotitalo ja nyt on pihassa hiano kasvimaa. Äiti oli hiukka ihmeissään, että MINÄ kasvatan jotain ( en oo siis koskaan ollu sen luontonen, että tykkäisin riehua pihalla). Ite ajatellu et son vaan ensi huumaa, saa nähä ens vuonna kuinka on rehua kasvamassa :D

Että näin :laugh:

Minä olen opetellut säilömistä, ruisleivän tekoa, sukankutomista, klassiseen musiikkiin tutustumista, luontouintia (olin vielä kolmekymppisenä lähes uimataidoton ) vasta aikuisemmalla iällä. Mitään kovin extremeä ei siis kuitenkaan :D

Joo, mulla kanssa kasvimaa tehty !!ei ois minustakaan uskonu!Talvisin olen ihan intohimoinen hiihtäjä..10 vuoden tienoilla hiihto oli koulussa järkyttävin laji, silloin vannoin etten enää koskaan hiihdä!!Toisin kävi, eli vannomatta paras=)

Purjehdus on sellainen mistä olen innostunut, nuorena ei tullut mieleenkään!
Nyt yli kolmekymppisenä olen tuttavien kautta päässyt pari kertaa purjehdusreissulle Hanko-Tukholma, kerran käyty Italian rannikoillakin viikko veneellä.
Ihanaa olla merellä, tavallaan luonnon ja tuulien armoilla ja "taistella" niiden kanssa omia taitoja kasvattaen.

mie ajattelin vihdoin ja viimein aloittaa ratsastuksen :)
oon haaveillut siitä 8v lähtien mutta koskaan ei ole ollut rahaa sitä tehdä..
nyt mie etsin jonkun kohtuu hintaisen tallin josta löytyy pienryhmä opetusta :)

alotin salsan tanssimisen pari vuotta sitten. ja kitaran soiton. vähän harmittaa kun ei nuorena aloittanut, nyt olisin jo varmaan ihan pro-soittaja, mutta kyllä sitä ihmeen hyvin oppii näin vanhanaki..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, mulla kanssa kasvimaa tehty !!ei ois minustakaan uskonu!Talvisin olen ihan intohimoinen hiihtäjä..10 vuoden tienoilla hiihto oli koulussa järkyttävin laji, silloin vannoin etten enää koskaan hiihdä!!Toisin kävi, eli vannomatta paras=)

Mulle tuo hiihto on vielä vähän punainen vaate, mutta tossa keväällä oltiin kaveriporukalla luostolla laskettelemassa/hiihtämässä ja minä olin oikeestaan ainut joka ei hiihtänyt (saatika sit että omistaisin sukset). Ja jossain vaiheessa tuli sellanen olo, että josko minäkin :D
Pitänee varmaan talvella uskaltaa kokeilla

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulle tuo hiihto on vielä vähän punainen vaate, mutta tossa keväällä oltiin kaveriporukalla luostolla laskettelemassa/hiihtämässä ja minä olin oikeestaan ainut joka ei hiihtänyt (saatika sit että omistaisin sukset). Ja jossain vaiheessa tuli sellanen olo, että josko minäkin :D
Pitänee varmaan talvella uskaltaa kokeilla

Juu, mieluiten silloin :D

Ja sit yx mitä haluisin ruveta harrastaa, nii on tankotanssi :D . Sain tyttökavereilta lahjakortin polttareissa ja jahka ranne tulee kuntoon, nii lähen kokeilee sitä. Jos vaikka innostuis enemmänkin. Pari kaveria harrastaa ja sanoo että sillä pitää kropan hyvässä kunnossa :whistle: .
Onko täällä ketään, kuka harrastais kyseistä "lajia"?

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Jos tuota uuden ammatin itekin hankkis.
Viherpeukaloa oon ruennut viime vuosina kouluttamaan ja jopa saanu kukat pysymään hengissä :saint:

Mä joudun viä noitten kukkien elossa pitämistä opettelee, kaikki kuolee mun käsissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neith:

Minä jharastin 8-25-v. ratsastusta säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä oli vuosienkin taukoja etten ratsastanut ollenkaan, nyt 33-v. olen alkanut taas kulkea kerran viikossa aikuisten ratsastustunneilla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Minä jharastin 8-25-v. ratsastusta säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä oli vuosienkin taukoja etten ratsastanut ollenkaan, nyt 33-v. olen alkanut taas kulkea kerran viikossa aikuisten ratsastustunneilla.

mie joudun menemään ihan alkeiskurssille :ashamed:
osaan siis kyllä ratsastaa, mutta se on lähinnä itse opittua kesällä maalla ja sillä ei varamsti saa miltään tallilta hevosta vuokrattua omaan käyttöön :snotty:

Mä aloitin ratsastamisen uudestaan muutama vuosi sitten, muutaman vuoden tauon jälkeen.

Tosin se hommahan karkasi ihan lapasesta, nyt mulla on oma pieni talli ja työ isolla tallilla :)

Sienestämään/tunnistamaan sieniä olen itse opetellut aikuisiällä, tosi hurjaa extremeä tosiaan....

Yhteistyössä