Mitä kaikkea teille kuuluu naapurista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi asuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koiran haukunta vaimeasti jos innoissaan haukku lujaa.
Pesuhuoneeseen kuuluu naapurin pyykkikoneen linko tai kuivausrumpu kun on meiän seinää vasten.
Ulko-oven aukasut ja kiinnilaitot.
Ja rivitalosta kyse.

ollaan asuttu useammassa kerros- ja rivitalossa ja kaikennäköistä on kuulunut,yhdellä nuorella neidillä kävi joka torstai fuck byddy kuului kun nainen meni kuudelta suihkuun,seitsemältä kilahti ovikello ja kahdeksalta natinaa ja voihkintaa,joka torstai.

Rivitalo. Toiselta naapurilta kuuluu joskus pianonsoittoa. Toiselta joskus lasten mekastusta ja töminää lasten hyppiessä portaissa. Ei mitään häiritsevää, mulla on ihanat naapurit :heart:

Seinät on ihan ohutta vaneria joten melkeinpä kaikki. Puhe ei tule läpi, mutta naurahdukset, aivastukset, isot pierut, yskiminen, koiran haukunta, vauvan itku, pesukone, imuri, ...

Suurimman osan elämästi kerrostaloissa / kaupungissa asuneena olen tähän tottunut. Hiljaisuus ahdistaisi varmaan enemmän.

Rivitalossa päädyssä asutaan. Naapurin mies paiskoo ulko ovea. Musiikkia soittavat lujalla. Remonttia ovat tehneet aktiivisesti koko tämän 2v joka tässä on asuttu.

Eipä mitään. Tässä talossa taitaa olla vaan meitä vanhuksia. Melkein joka päivä sensijaan meiltä kuuluu lasten ääniä, eikä ne taida haitata naapureita, koska kyselevät aina noista rinsessoista :)

Aika harvoin kuuluu mitään, toisinaan pyykinpesukoneen linkous, joskus joku yskäisykin, joskus askeleet. Joskus pöytään tms. rummutusta. Joskus pianonsoittoa, ja joskus hirveää tappelua, kuten toissayönä.
Portaikossa kulkukin kuuluu vain harvoin, paitsi postinkantajan juoksu.
Mutta nämä äänet ovat niin harvinaisia että ihmetyttää että miten normipäivänä tässä talossa asutaan kun ei mitään kuulu joka päivä.

Päivittäistä huutoa lapsille kiroilun säestyksellä, oven pauketta, koiran haukuntaa, lasten tappelua, askelten töminää, pesukoneen linkousta. Niin ja tavallinen puhe, jos puhuu olohuoneessa seinän vieressä. Noin niin kuin esimerkiksi.

Tahdon pois täältä!

Rivariyhtiössä asutaan, mutta meillä on vaan yksi seinänaapuri. Siltä kuuluu joskus voimakas aivastus, askelia illalla ja vesiputket kohisee kun päästetään vettä. Muita ääniä ei oikeastaan kuulu.

Aikaisemmin oon asunu joitakin vuosi kerrostalossa ja silloin kuului naapurista askelia, vessaäänet, rakasteluäänet ja rapusta ihan kaikki äänet. Juuri noi äänet on yksi syy miksi en halua asua kerrostalossa. Lapsuuteni olen asunut omakotitalossa.

Kerrostaloissa kuulunut milloin mitäkin, lähinnä aina yläkerrasta. Ihan perus täälläkin jo mainitut. Nykyisessä talossa tosin hetkittäin saa puheestakin selvää, varsinkin kun on itse vessassa. Putket kai johtaa ääntä jotenkin aika selvästikin.

Eräässä vanhassa talossa mm. yläkerran naapurin pariskunta riiteli keskenään aina välillä keskellä yötä. Sai ihan puheestakin osittain selvää. Yhtenä keväänä sitä kuului tiheästi, kesän ajan oli toisaalla ja loppusyksystä kuuluikin pelkästään miehen ääntä. Nainen taisi lähteä kävelemään. Enkä kyllä yhtään ihmettele.

Asutaan rivarissa ja vain 1 seinänaapuri, josta hyvin harvoin kuuluu mitään. Yleensä se on jotain vasarointia tms. kovaäänistä, jos jotain kuuluu. Ja joskus meidän makkariin kuuluu kovaääninen puhe, kun naapurin rouva juoruaa puhelimessa ihan siinä seinän takana. Heillä lapset on jo melkein aikuisia, joten hekin osaavat jo olla meluamatta. Joskus muutamia vuosia sitten siellä oli yhdellä kova teinikapina käynnissä ja silloin välillä ärräpäät lenteli ja ovia paiskottiin.

Meiltä kyllä kuuluu naapuriin päin varmaan ihan kamala mekkala koko ajan kun on monta pientä lasta ja meno sen mukaista...

Meidän kerrostalossa seinät on paperia. Kun olen yksin kotona ilman että on tv tms. päällä, kuulen kun naapurin seinäkello lyö ja facebook-viesti kilahtaa. Kusen lorina kuuluu myös ja kun yläkerrassa on lapsenlapsi käymässä kuuluu töminä kun juoksee. Mistään lujemmista äänistä nyt puhumattakaan. Mutta olen tottunut ja tykkään kämpästäni niin paljon että ei häiritse.

Oltiin menty just nukkumaan kun makuuhuoneen seinän takaa kuului perheriidan äänet. Muuten sellaista vaimeaa mutinaa mutta melkein hypättiin ylös sängustä kun sen miehen ääni yhtäkkiä karjaisi kovaa ja kuuluvasti, ihan ku olis ollut vieressä seisomassa "mä olen niin täynnä vihaa!!!"

Lapsen itkua, yläkerran juoppoäijän huutoa ja riehumista, ylä- ja alakerran naapureiden parvekkeen ovet. Naapurin pyykkikone. Ja tietty kaikki mitä rappukäytävässä tapahtuu, mutta harvoinpa sitä tulee häiriinnyttyä.

Yhteistyössä