mitä kaikkea tehdä tehosekoittimella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
sain joululahjaksi blenderin. mulla ei ole koskaan ennen sellasta ollu eikä lapsuudessakaan ollu kotona. kauheasti haluais kaikennäköistä tehdä mutta kun en oikein tiedä mitä kaikkea sillä sitten oikein voisi tehdä. elikkä ei muuta kun parhaita tehosekoitin-reseptejä tänne päin!! kiitos! :)

Jos se on kunnollinen ja kestää myös jääpalat, laita niitä muutama (omalle pikkukoneelleni olen nuijinut palat rouheeksi etukäteen) ja lisää jälkiruokakupillinen mansikoita ja loraus, vaikka nyt noin desi kermaa. Tulee älyttömän hyvää "pirtelöä"

Minä teen sosekeitot sillä, siis lapan osissa ainekset sekoittimeen, tulee paljon sileämpi rakenne eikä miljoonaa roisketta ympäri keittiötä, kuten sauvasekoittimella. Pirtelöt, pannukakkutaikinat, erilaisia drinkkejä, jäätä murskaan jne.

sipuli, tomaatti, chilipaprika punainen ilman siemeniä, kypsän jauhelihan sekaan soseena, mausteita suolaa pippiria juustokuminaa jauhettuna, paprikaa, oreganoa, yms. 2min pannulla, puolitettujen suippopaprikoiden sisään täytteeksi, uuniin 200 astetta 15min. namia on!!!

Mä teen aamuin ja illoin smoothieita, tulee syötyä paljon marjoja, hedelmiä ja vihanneksia! Esimerkiksi tänään aamulla join sellaista smoothieta, jossa oli mustikoita, parsakaalia, salaattia, avokadoa, banaania, turkkilaista jogurttia, tuoremehua ja hunajaa. Eilisessä smoothiessa oli mansikkaa, pinaattia, cashew-pähkinöitä, turkkilaista jogua ja tuoremehua. Ihan omaa mielikuvitusta käyttämällä saa ihania ja terveellisiä smoothieita!

Yhteistyössä