Mitä kaikkea teette tässä palstailun lomassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Mitä muilla tapana puuhata samalla kun roikutte palstalla?

Mulla on yleensä musat soimassa kuulokkeissa tai sit joku ohjelma telkusta pyörii jota samalla katson, kuvankäsittelyohjelma yleensä auki, tiedostokansiot auki ja noin kymmenen välilehteä auki firefoxissa. :O :xmas:

Onks ihan tavaomaista vai keskityttekö te muut jotenkin eri tavalla?

Juu mulla on kans monen monta välilehteä ja joskus telkkari auki, joskus luen lehteä... tänään oon mm. etsinyt koirasta punkkeja, juonut kaakaon & kahvia, syönyt kanaa ja viinirypäleitä kun oon ollut koneella...

Oletko piilojuoppo?

Mua oikeesti jo tympäsee toi sun ainainen vittuilu. Mitä helvettiä sä tällä palstalla roikut, ku oot tollanen naistenvihaaja? Okei, pari kolme on joita mielistelet, mut kaikille muille oot aina vittumainen. Ja anna ku mä arvaan, mikä sun vastaus on: Aha.
icon_confused.gif

[QUOTE="huoh";24102111]Mua oikeesti jo tympäsee toi sun ainainen vittuilu. Mitä helvettiä sä tällä palstalla roikut, ku oot tollanen naistenvihaaja? Okei, pari kolme on joita mielistelet, mut kaikille muille oot aina vittumainen. Ja anna ku mä arvaan, mikä sun vastaus on: Aha.
icon_confused.gif
[/QUOTE]

:vampire:

Nukkuvat myös aamulla, päivällä ja illalla maanantaista sunnuntaihin? Vakkaripalstalaiset ovat täällä lähes aina, tuli tänne käymään minä viikonpäivänä tahansa, mihin kellonaikaan tahansa

No ehtiihän sitä minuutin pari heittää jossain välissä aina vaik olis lapsiakin. Aivan kun jonku kommentin kirjoittaminen tänne kestäis kauankin, pari sekkaa. :)

tällä hetkellä teen töitä..

Mut noin yleensä taustalla pauhaa tv/musa.. Palstailen sillon, kun lapsi on keskittynyt joko lastenohjelmiin tai leikkii rauhassa (ilman että äiti saisi häiritä), tai palstailen sillon ku likka nukkuu tai oon töissä...(lähinnä yövuoroissa, en päivällä...)

Yhteistyössä