V
"vieras"
Vieras
Eli asun okt:ssa mutta kasvimaata ei ole, enkä voi laittaa - valitettavasti. Kasvihuoneeseen ei ole varaa (tiedän että voisi ehkä tehdä itse mutta ihan yhtäkkiä en tiedä osaisinko..). Perunoita voi laittaa kasvamaan ämpäreihin, yrttejä ruukkuihin, niitä onkin jo aluilla, samoin salaattia ja vähän pinaattia. Mitä muuta laittaisin? Voiko jotain kasvattaa sisällä?
Onnistuisikohan jonkinlainen hyllykkö ulos?
Onnistuisikohan jonkinlainen hyllykkö ulos?