Mitä kaikkea syötävää voisin kasvattaa näissä olosuhteissa, vinkkejä? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli asun okt:ssa mutta kasvimaata ei ole, enkä voi laittaa - valitettavasti. Kasvihuoneeseen ei ole varaa (tiedän että voisi ehkä tehdä itse mutta ihan yhtäkkiä en tiedä osaisinko..). Perunoita voi laittaa kasvamaan ämpäreihin, yrttejä ruukkuihin, niitä onkin jo aluilla, samoin salaattia ja vähän pinaattia. Mitä muuta laittaisin? Voiko jotain kasvattaa sisällä?

Onnistuisikohan jonkinlainen hyllykkö ulos? :D
 
[QUOTE="Jep";28556932]Miksi ei voi laittaa kasvimaata?
Entäs joku kasvatuslaatikko - itsekin helppo tehdä muutamasta laudasta ja multaa pussista.[/QUOTE]

Vuokra-asunto eikä oikein sopivaa maatakaan ole, ei tässä kasva edes nurmikko :D Joo, kasvatuslaatikko ois hyvä idea! Pitää etsiä jostain helppo ohje ;) Ja halpoja lautoja :D
 
Äkkiä sitä nikkaroi vaikka 2x1m kokoisen istutuslaatikon, sitte vaan multaa ja siemeniä perään.

Kaikki yrtit ja kasvikset siihen mistä tykkäät.

Chilejä, tomaatteja jne voi kasvattaa lisäksi ruukuissa.
 

Yhteistyössä