Mitä kaikkea sen rakkauden pitää kestää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "teuvo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"teuvo"

Vieras
Jää perheeltämme (2lasta) isommat asunnot saamatta, kunnolliset häät 8kin vuoden jälkeen (eli muu kuin maistraatti) saamatta, kaikki pitää ostaa käytettynä rintaliivejä myöten ja mistään ei voi kuitenkaan luopua sitten että saisi rahaa vaikka käyttöä ei olisi... vitun iso kuntopyörä seisoo KESKELLÄ olohuonetta ja sitä käytettiin VIIKKO kun se tuli. sen jälkeen se on seissyt siinä sen 2v mutta ei voida myydä vaikka tuttu lupasi sen 70€ hakea koska se on anopilta lahja niin ei voida luopua!! haluan tilaaaaaa tai sen isomman asunnon johon meillä ei ole varaa ennenkuin tuo paska menee töihin!! viisi vuotta hei viisi vitun vuotta ja takana kaksi työkkärin cv:n teko kurssia! wow! minun pitkäaikaistyötön avopuolisoni ei tee miiiiiitäääään sen eteen että menisi joskus töihin.. ensin luulin tätä nuoruudesta johtuvaksi laiskuudeksi mutta vuodet vaan vierivät.... VITTU. itse opiskelen mutta kai se on lopetettava ja mentävä itse töihin ja oltava ilman sitä ammattia, kai se on yliarvostettua muutenkin, ammatti pah.. opintoni ovat 3v-kuulemma liikaa. pitäisi varmaan käydä joku järkkärikurssi. puolisollani on ammatti mutta näköjään ihan turhaan... armeijaan ei tarvitse mennä kun ei huvita, hommat kotona tehdään kuukausien päästä ja päivittäisiä hommia ei juuri ollenkaan.. jos sohvalla on roskia, niiden päälle istutaan eikä siivota roskikseen viereen, jos porakone on tiellä se laitetaan pyykkitelineen päälle eikä 1m päässä olevaan siivous tms romukaappiin minne se kuuluisi... hommat kun on jo siis tehty (kuukausien jälkeen)... istutaan päivät pitkät ja eletään työkkärin ja sossun rahoilla ja kun yritän selittää että ole mies, haluan joskus sitä kalliimpaakin juustoa niin haukutaan samanlaiseski lusmuksi koska itse elän nyt kotihoidontuella ja sitten opintotuella. en minä jaksa lasten kanssa käydä töissä ja opiskella! sorry yhteiskunta. menen kyllä töihin kun valmistun, toisin kun eräät. olen kohtuuton, elämän pitäisi olla yhtä leikkia ja hauskuutta vittu eikö!!!!?!!! VITTU EN JAKSA. kunnioitusta kiitos! (ja kyllä, olen joskus ollut mukava ja antanut tilaa miehelleni ja tukenut jne mutta rajansa kaikella kun ikää tuleeeeeeee)

[QUOTE="teuvo";30096643]Ihanaa sain luvan noniin antaa mennä sitten.. Mites lapsille käy, eivät varmaan tykkää???[/QUOTE]

Ei tuollainen vätys ole lapsille hyvä malli, ukko pihalle vaan!

sano miehellesi, mikä kyrsii ja kyrpii ja vaadi muutosta. sano että se on nyt joko tai, tämä peli ei enää vetele! jospa alkais tulla ukolle liikettä niveliin ja siinä samalla se rakkaus myös punnittaisiin.

Miksi sinä olet kotihoidontuella jos se mieskin on kotona? Kuinka vanha lapsi? Ehkä mies voisi olla hyödyksi olemalla koti-isä ja näin lapsi saisi olla pitkään kotona.

koska meillä on alle 1v. (ja 3v)olen siis juuri menossa opiskelemaan ja koska mies lupailee kokoajan että menee jossain vaiheessa töihin niin hyvän perhepäivähoitajan löytyessä laitan lapset sinne ja menen opiskelemaan, odottaen että mies sitten menee myös töihin eikä istu yksin kotona. en kuitenkaan halua että miehelle tulee tekosyy jäädä kotiin että kun lapsillakaan ei ole hoitopaikkaa niin vien nyt viimeisenkin syyn olla kotona=lapset tarhaan niin luulisi ymmärtävän pian. Tuon toisen lapsen ollessa ihan pieni niin ajattelin vielä että no kivahan se on että saa apua vauva kauteen että sitten kun menen opiskelemaan myöhemmin niin menkööt mieskin töihin. en vaan usko että koskaan menee kun pikkuhiljaa pitäisi olla jo se paikka... kova on arjen lupauksiaan pettämään.. kyllä silti rakastan häntä koska ei tämä aina ole ollut pitkäaikaistyöttömyyttä, vasta nyt tli mitta täyteen. ja nyt kun lapset ei oo enää ihan pikkusia niin olen alkanut vaatimaan hommaa enemmän, ei vaan jaksa, pysty jne... mutta miksi ei???!!!!!

No sitä miestä et taida pystyä muuttamaan. Joko hyväksyt sen tuollaisena tai kerrot sille, että arvonne ovat nin erilaiset, ettei yhteiselämä nyt vaan toimi. Sinä odotat että molemmat osalstuu ja jos hän ei jaksa/pysty, sinä et jaksa suhdetta.
Lapsille parasta ei ole väsynyt, isää halveksiva äiti.

Yhteistyössä