mitä kaikkea ruokaa olette antaneet 9-10kk. vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
eli kuinka monipuolisesti olette antaneet?
mitä voisi laittaa itsetekemäöän soseeseen muutakun perunaa, porkkanaa, kukkakaalia,lihaa?
voiko antaa esim bulgarian jugurttia?
antakaa kaikkia vinkkejä!!!!
uusia makuja kun pitäisi antaa jo enemmänkin!!
Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

Laita soseeseen mm. bataattia, parsakaalia, palsternakaa, tomaattia, herneitä, kesäkurpitsaa, riisiä, makaronia...

ja myös kalaa, kanaa, munaa voi antaa.

Eikös 10 kuiselle voi alkaa antamaan hapanmaitotuotteita, jos ei ole allergiaa todettu? Eli bulgarian jogurttia voit alkaa pikkuhiljaa antamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
pakaste herne-maissi-paprikaa oon käyttäny soseissa
Jos tätä laittaa soseeseen ni ei varmaan voi pakastaa koska on jo kerran pakastettu tuo herne-maissi-paprika??!!

mä oon pakastanu :ashamed: :headwall:
en muuten tullut ajatelleeksi tota..hyvin on silti uponnu *avaan sateenvarjon valmiiksi*

mutta onhan se keitetty siinä välissä ja pakstettu uudelleen :saint:
ainakin jossain nettisivuilla oli ohje jossa oli pakaste h-m-p :tä ja siinä oli 2litran ohje jonka lopussa luki että jäähdytä ja pakasta.
enempää ajattelematta pakastin

Jos tätä laittaa soseeseen ni ei varmaan voi pakastaa koska on jo kerran pakastettu tuo herne-maissi-paprika??!!

en muuten tullut ajatelleeksi tota..hyvin on silti uponnu *avaan sateenvarjon valmiiksi*

ainakin jossain nettisivuilla oli ohje jossa oli pakaste h-m-p :tä ja siinä oli 2litran ohje jonka lopussa luki että jäähdytä ja pakasta.
Niin kyllähän se keitetään välissä, sitä mä en ajatellu. Aika vaikea sanoa miten on :)
En mä usko että se pahasta kuitenkaanon!

Niin kyllähän se keitetään välissä, sitä mä en ajatellu. Aika vaikea sanoa miten on :)
En mä usko että se pahasta kuitenkaanon!

ei ainakaan meillä oo käyny viel mitään :D

Yhteistyössä