P
pph
Vieras
Eli mitä kaikkea kunnallinen perhepäivähoitaja voi vähentää verotuksessa?
Kun mitään matkakuluja ei ole.
Mut entäs ruokakulut tms.?
Antakaa vinkkejä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:Liiton maksut, mutta ei juuri muita.
En saanut esim.leikkimökkiä verotukseen selityksenä että meidän oma lapsi olisi voinut sitä käyttää.(Silloin oli tilanne että kotona asui ainoastaan 15 vuotias poika :kieh: )
Kulukorvauksen katsotaan kattavan mm. lasten ruokailut, lasten osuuden sähköstä, vedestä, askartelutarpeet, petivaatteiden ja mun työvaatteiden pesun, työvaatteet sekä sisälle että ulos, kodin kulumisen, lelut, puhelinkulut, vessapaperit jne...
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Meillä ei mene mikään vähennys läpi verotuksessa. Itselläni ei ole enää kotona asuvia lapsia. Vähentää ei voi edes hiekkalaatikon hiekkaa eikä työvaatteita. Vaatteet täytyy kuulemma kuitenkin olla. Itse en ostasi talvihaalareita enkä lämpökenkiä jos ei tarvitsisi talvella seistä nököttää mäen alla kun lapset laskevat, en ostaisi edes sadekamppeita kun en ulkoilisi sadesäällä, mutta nyt ne on pakko olla. Läpi eivät mene lasten kirjat eikä lelut. Kaikki on vain ostettava itse, mutta onneksi meillä on jo aika hyvät palkat.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja tuire:Liiton maksut, mutta ei juuri muita.
En saanut esim.leikkimökkiä verotukseen selityksenä että meidän oma lapsi olisi voinut sitä käyttää.(Silloin oli tilanne että kotona asui ainoastaan 15 vuotias poika :kieh: )
Kulukorvauksen katsotaan kattavan mm. lasten ruokailut, lasten osuuden sähköstä, vedestä, askartelutarpeet, petivaatteiden ja mun työvaatteiden pesun, työvaatteet sekä sisälle että ulos, kodin kulumisen, lelut, puhelinkulut, vessapaperit jne...
Ihan oikeasti?Aika hurja väite
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä sain aikoinaan työhuone vähennystä, kun olin pph. Yksi huoneista oli ainoastaan hoitolasten käytössä. Mies varsin laittoi mun veroilmoitukseen sen ja läpi meni.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Vähentää ei voi edes hiekkalaatikon hiekkaa eikä työvaatteita. Vaatteet täytyy kuulemma kuitenkin olla.