Mitä kaikkea pahaa ootte tehneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahis

Vieras
Olen ajanut autoa humalassa, tosin en kovassa humalassa ollut, mutta kuitenkin. :/
Olen ollut seksisuhteessa 2:n varatun miehen kanssa. Olen harrastanut myös kimppakivaa, tosin en mitään tuplapenetraatiota. =)

Mitä pahhaa on kimppakivassa? :xmas:

Olen pahoinpidelly ihmisiä nii etten jaksa ees laskea, käyttäny huumeita, kärsiny tuomiot kyllä kaikesta että oiskohan nuo soviteltuja tekoja jo...
Pirruutta teen jatkuvasti ko viduttaa joku, tykkään näyttää ihmisille paikkansa jos alkavat hyppiin silmille. Inhoan sitä piirrettä itessäni mut minkäs teen, ko kerta voin niin toimin...

Olen pahoinpidelly ihmisiä nii etten jaksa ees laskea, käyttäny huumeita, kärsiny tuomiot kyllä kaikesta että oiskohan nuo soviteltuja tekoja jo...
Pirruutta teen jatkuvasti ko viduttaa joku, tykkään näyttää ihmisille paikkansa jos alkavat hyppiin silmille. Inhoan sitä piirrettä itessäni mut minkäs teen, ko kerta voin niin toimin...

Väkivallalla näytät vain että oma paikkasi on muita alempana.

[QUOTE="vieras";26337907]Väkivallalla näytät vain että oma paikkasi on muita alempana.[/QUOTE]

No en mie väkivaltaa harrasta nykyään. Ne on menneitä aikoja ne. Olen kiero ko korkkiruuvi jos sille päälle satun ja sillä keinoin kyllä onnistun ihmisen ko ihmisen asettuun just siihen paikkaan mihin kuuluuki.

Mun täytyy kyllä myöntää etten ole tehnyt vuosikausiin mitään pahaa, edes läheisille.
Murrosikäsenä viimeksi "pahistellut", sen jälkeen ei ole ollut tarvetta.

Mitä pahaa muuten on kimppakivassa? :D

Valvottuja öitä, kiitos =)
Ja se tais olla Meerin grilli?

Olen tatuoitu jätkä!

Teini-iässä olen pölhöillyt, mutta en onneksi vahingoittanut ketään fyysisesti.

Humalassa autolla ajaminen on vakavin teko.

Täysi-ikäiseksi päästyäni miehen lyöminen ja lapsille huutaminen lienee pahinta mitä on tullut tehtyä.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26337951]Valvottuja öitä, kiitos =)
Ja se tais olla Meerin grilli?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Vastasin eilen :D Ponkalan grilli eli Meerin grilli. Just aamulla hain sieltä ihanan juustomössön ja ranskalaiset valkosipulilla. Nami.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26337977]jotku asiat kannattaa vaan pitää omana tietonaan ;)

Komppailen. Saisin paheksuntaa osakseni, jos kertoisin tuttavilleni sitä harrastaneeni ;)

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26337977]jotku asiat kannattaa vaan pitää omana tietonaan ;)

No jaa, kyllä se mun tuttavapiirissä ihan normaalia olisi ts ei kukaan paheksuisi..seksiasiat kyllä mun mielestä on yksityisasioita eikä noin muuten kuulu kaikelle kansalle jaettavaksi, vaikka oltais tehty mitä. :D

Pöllöillyt teini-iässä niin että vanhempani meinasivat tulla hulluiksi. Käytin ihan holtittomasti alkoholia, karkailin kotoa, lintsasin kokoajan koulusta. Aikuisiällä olen huutanut lapsilleni ja miehelleni. Valehdellut tietoisesti, esimerkiksi jos mua on pyydetty johonkin enkä ole halunnut mennä olen valehdellut että olen sairas, tai että en ehdi. Olen kävellyt punaisia päin.

• Tykkää
Reactions: Lex
teinisekoilut (jotain tikkarin ja suklaapatukatn varastamista kaupasta, alkoholin suurkulutusta ja kännissä sekoilua, tupakan polton aloittaminen 14 vuotiaana, pettäminen, valehteleminen, kotoa karkailu niin että on jokuseen otteeseen poliiseiden kans ettitty, tappeleminen)
kerran ajoin pienessä humalassa autoa,
lapselle huutaminen,
oon lyöny miestäni (avarilla kylläkin) ja paria muuta miestä ihan nyrkilläkin kun on tullut baarissa tappelua,
mm.. en kai muuta. nämä ny tuli mieleen.. ja kyllä kaduttaa. mutta oon rauhottunu todella paljon noista ajoista kun enemmän tuli tehtyä tyhmyyksiä. nykyään tosiaan se pahin on että kun menetän hermoni esim. lapsen kanssa, sanon aikas kovaan ääneen.

Teininä karmeaa käytöstä, lintsailua, varastelua, karkailua jne.

Aikuisena humalassa hölmöilyä jonkun verran, ei kuitenkaan varsinaista rikolllista toimintaa.

Olen myös kiukutellut turhasta ystävilleni...

Yhteistyössä