V
väsynyt äiti
Vieras
Luetelkaa asioita joita pitää muista, mitä vaan tulee mieleen! Mulla niin kauheesti unenpuutetta, ettei ajatukset oikeen juokse 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Pappi
Tarjottavat
Astiat
Kukat
Siivous
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ihan ensiksi menisin kirkkoon sopimaan päivän ja siellä kertovat mitä saa kirkon puolesta.
Me saatiin astiat, pöytäliinat ja tällaiset.
Itselle ei oikeestaan jäänyt kuin kutsujen lähetys ja tarjottavat. Kannattaa pyytää 2 henkilöä ketkä häärivät sitten keittiön puolella. Esim. sisko, äiti...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi kiitos vastauksista! :flower: Piti käydä vauva syöttämässä väliläMä tosissaan oon niin väsyny, että ihan oksettaa koko ajatus ristiäisjärjestelyistä ja kaikesta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi kiitos vastauksista! :flower: Piti käydä vauva syöttämässä väliläMä tosissaan oon niin väsyny, että ihan oksettaa koko ajatus ristiäisjärjestelyistä ja kaikesta
![]()
Hei varatkaa se kastetilaisuus pidettäväksi kirkkoon ja kahvit srk-saliin. Jokainen kummi ja mummi toi jonkun tarjottavan, pari kummia vastasi keittiöjutuista yhdessä, muutenkin oli yhdessä järjestettu juhla.
Me oltiin ihan puhki kaksostemme kanssa, ja tehtiin näin. Oli mukava päivä kaikille.