Mitä kaikkea kannattaa nyt ostaa kun prismassa on -15% päivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tää tarjous voimassa kaikissa Suomen Prismoissa? Mä ostelisin luontaistuotteita, kun ne maksaa muuten niin sikana, kalaöljyjä, D-vitamiinia ym. Sitten talvitakin itelle + työvaatteita.. tottahan sitä olis vaikka mitä ostettavaa, jos tililtä vaan löytyis pätäkkää.. :D

mä ostaisin tuliaisviemisiksi muumimukin, kun reissua pukkaa. ja kattelisin vanhemmalle lapselle talvikenkiä. ja hammastahnat lapsille.

Voisin ostaa ennakkoon kummilapsille esim. finlaysonin pyyhkeet, jos olis jotain kivoja kuoseja.

Alkuperäinen kirjoittaja tilippitäkki;22233302:
siis mikä juttu tää on? Onko kaikissa prismoissa? Meillä olis ostoslistalla lasten turvaistuin..tuleeko siihen mimmoinen ale%?

Ei ne ole kaikissa Prismoissa yhtäaikaa, ei ainakaan Pirkanmaalla ole nyt.

Jos nyt oikein otat laskimen käteen, niin eipä se -15% niin kovin kova alennus ole, että kannattaisi sen takia alkaa tavaraa hamstraamaan. Itselleni muutenkin on vähän vieras tuo ajatus, että nyt pitää ostaa kun halvalla saa, siis jos ei edes itsellä ole hajua mitä voisi ostaa.

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22233231]Varmaankin kannattaa ostaa sitä, mitä tarvitsee ja muutenkin pitäisi ostaa. Ei kannata villiintyä shoppailemaan vaan tuon 15 ale% takia.[/QUOTE]

Prismassa on muutenkin edulliset hinnat ja musta toi 15% on paljon.
Mä olen sitä mieltä että kannattaa vähän hamstratakin lahjoja jemmaan.

On vielä niin pieni ale, etten lähde asiakseni hakemaan mitään vajaan 50km päästä. Nää on niin hulluja juttuja! Laitetaaan joku mitätön ale ja saadaan ihmiset "vauhtisokeiksi" ja tavaraa menee... Hei haloo! 100€:n ostoksista vaivaiset 15€?? Ja sitten kun se vauhtisokeus iskee, niin sitten hamstrataan monella sadalla eurolla ja säästö onkin vain muutamia kymppejä, joka osalla menee jo pelkästään bensaan, eli kannattaako? Ei!

[QUOTE="vieras";22233419]On vielä niin pieni ale, etten lähde asiakseni hakemaan mitään vajaan 50km päästä. Nää on niin hulluja juttuja! Laitetaaan joku mitätön ale ja saadaan ihmiset "vauhtisokeiksi" ja tavaraa menee... Hei haloo! 100€:n ostoksista vaivaiset 15€?? Ja sitten kun se vauhtisokeus iskee, niin sitten hamstrataan monella sadalla eurolla ja säästö onkin vain muutamia kymppejä, joka osalla menee jo pelkästään bensaan, eli kannattaako? Ei![/QUOTE]

Kaikki eivät asu kaukana prismoista, ja 15e on mulle, ja monelle muullekin, iso raha.

Yhteistyössä